Корпоративна Америка отримала низьку оцінку від суспільства у 2010-му році
Оглядаючись назад на 2010-ий рік, більшість американців визнають, що вони незадоволені діяльністю національного бізнесу. 61% респондентів вважають корпоративну політику країни відверто провальною, і лише 5% стверджують, що бізнесові вдалося перевершити їхні очікування.
На запитання, наскільки успішною виявилася корпоративна діяльність, 82% оцінюють її на трійку або нижче. 40% ставлять державній політиці тверду двійку. І лише сімнадцять відсотків учасників опитування поставили корпоративній Америці четвірку або п'ятірку.
Сім із 10-ти респондентів мають вищі очікування від корпоративної політики у 2011-му році, а 6 із 10 щиро вірять, що їхні очікування справляться, тому що гіршою ситуація просто не може бути.
Поки нація бореться з наслідками економічної кризи, 88% споживачів відзначили, що компаніям вдається відновлюватися після рецесії краще, ніж американським сім'ям, а 85% вважають, що корпорації мають кращі перспективи для подальшого розвитку.
"Зважаючи на крайнє розчарування споживачів американським бізнесом, єдиною можливою стратегією на 2011-ий рік залишається повернення до основ, — переконаний Бредлі Хонан (Bradley Honan), віце-президент компанії StrategyOne, яка проводила дослідження. — Компаніям слід пояснювати не тільки, "що" вони роблять для країни, але й "яким чином" та "чому" була обрана саме така політика. Тільки це дозволить відновити корпоративну репутацію".
На запитання, якими повинні бути основні пріоритети корпорацій у 2011-му, споживачі відповіли, що в першу чергу слід звернути увагу на покращення економічної ситуації та зниження рівня безробіття. Важливим для них виявилося просування етичної корпоративної поведінки, виробництво продуктів високої якості та зниження рівня помилок.
За інформацією Chief Learning Officer.