Третина компаній переймається питаннями лідерського наступництва
За даними опитування 1098 топ-менеджерів та керівників компаній, проведеного American Management Association/Corporate Learning Solutions, лише третина організацій послідовно переймається проблемами планування наступництва. У 43% компаній планування наступництва мають уривчастий характер. А у 14% компаній планування наступництва — це не більше, ніж просто розмови.
Результати дослідження заслуговують прискіпливої уваги топ-менеджменту, стверджує Сенді Едвардс (Sandi Edwards), віце-президент American Management Association/Corporate Learning Solutions. "Серед понад 1000 опитаних організацій так і не вдалося дійти до консенсусу, що ж таке планування наступництва, чи, принаймні, яким воно повинно бути та з яких елементів складатися. І ця непевність припала на час, коли переважна більшість компаній (71%) починають розуміти, що управлінське наступництво сьогодні набагато важливіше, ніж будь-коли раніше".
Байдужіть до планування наступництва стає очевидною, коли дослідити, як часто компаніям доводиться наймати людей ззовні. І хоча значній кількості організацій (43%) вдається уникнути зовнішнього найму топ-персоналу, майже третина постійно наймає людей ззовні.
"Сьогодні, як ніколи, час звернути увагу на утримання та розвиток талантів та ефективне управлінське планування. Найкращі люди залишатимуться в компанії тільки за умови, якщо вони відчуватимуть, що їх цінують. З іншого боку, ігнорування планування наступництва слугує для найкращих людей своєрідним сигналом — "ви тут не потрібні". Тому не дивно, що найцінніші працівники постійно перебувають у пошуках кращого місця для роботи".
За інформацією Chief Learning Officer.