Компанії зосереджують увагу на організаційних змінах
Однією із найбільш помітних змін, яка впливатиме на розвиток та навчання протягом наступних двох років, буде інтеграція коучінгу, організаційного розвитку та оцінки результативності.
Принаймні так вважають 47% респондентів опитування, проведеного Chartered Institute of Personnel and Development's (CIPD), участь в якому взяло 600 організацій. 38% передбачають зміни у відповідальності лінійних менеджерів, а 36% говорять про більший фокус на моніторинг та оцінку ефективності навчання.
Дії, пов'язані з управлінням організаційним розвитком/змінами, знаходитимуться високо у переліку пріоритетів протягом наступних 12-ти місяців. 43% респондентів переконані, що вони потраплять до переліку трьох видів діяльності, в які інвестуватимуть свій час спеціалісти з навчання та розвитку. Інші види діяльності, які також потрапили до переліку, виявилися більш операційними: управління/планування (46%) та проведення навчання (44%).
Фокус на управління організаційним розвитком/змінами продовжуватиме збільшувати свою роль в житті спеціалістів з навчання. У 2009-му році на нього орієнтувалося всього 22% респондентів, а у 2010-му — вже 36%. Криза була основною причиною, через яку фокус на цей аспект зростає і продовжуватиме зростати.
Серед видів діяльності, на які найбільше звертатимуть увагу спеціалісти буде уможливлення досягнення стратегічних цілей компанії (43%), розвиток вміння лідерів мислити більш стратегічно та орієнтуватися на майбутнє (39%), розвиток співробітників з високим потенціалом (37%). Наставництво вже традиційно називають одним із набільш ефективних підходів до управління талантами (49%). На другому місці "домашні" програми розвитку (28%) та високопотенційні схеми розвитку (25%).
"Сьогодні нам доводиться працювати в унікальних умовах реструктуризації приватного сектору, коли компанії намагаються відновитися після найважчої кризи за багато років", — пояснює Джон МакГурк (John McGurk), радник з питань навчання та планування у CIPD. — "Ці зміни передбачають, що працівники будуть готовими до змін та повністю орієнтованими на майбутнє. А також мати всі необхідні навички для управління змінами в довгостроковій перспективі".