НОВИНИ від 04.05.2011

Переваги правильного делегування повноважень

Кожному з нас приємно відчувати контроль над власними життям та долею. У робочому середовищі це твердження набуває особливої ваги. Тому не дивно, що працівники, які відчувають контроль над робочою ситуацією, більш ефективні та мотивовані, незалежно від сфери, посади чи навіть культурних особливостей.

Скот Сейберт (Scott Seibert), професор з менеджменту у Tippie College of Business Університету Айова, провів більше 140 досліджень, які стосувалися різних аспектів делегування на робочому місці. Він виявив, що деякі організаційні та управлінські фактори мають значний вплив на відчуття контролю та загальну результативність працівників. До таких зокрема належать:

  • практики високої результативності: менеджери діляться інформацією, децентралізують владу, залучають працівників у процес прийняття рішень, надають можливості для навчання та розвитку тощо. Сейберт наголошує, що подібний підхід допомагає працівникам почуватися частиною своєї організації та відчувати важливість свого внеску у спільний успіх;
  • соціально-політична підтримка: менеджери поводяться з підлеглими як з надзвичайно цінною і вагомою частиною компанії і спонукають інших працівників ставитися одне до одного з повагою;
  • ефективне лідерство: менеджери надихають, дають зворотній зв'язок та всіляко сприяють ефективній роботі підлеглих;
  • навчання: менеджери спонукають навчання та розвиток своїх підлеглих, даючи їм цікаві робочі завдання.

"Дослідження свідчать, що працівники, які відчувають власну можливість контролювати ситуацію, зазвичай поводяться більш інноваційно та з більшою охотою беруться за вирішення складних проблем", — пояснює Сейберт.

Очевидно, що при правильному підході до впровадження, практики делегування повноважень можуть призвести до підвищення рівня задоволеності роботою, нижчої плинності кадрів та зменшення рівня стресу.

І хоча Сейберт сконцентрувався переважно на перевагах продуктивності, інші дослідження свідчать, що при правильному делегуванні можна отримати інші переваги: більш здорових співробітників та меншу кількість "прогулів".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1336


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua