Етичні виклики компаній
Разом з падінням рівня суспільної довіри, яке супроводжувало фінансову кризу, дивно спостерігати, що кількість компаній, які пропонують своєму персоналу тренінги з бізнес-етики, сьогодні менша, ніж у 2007-му, а не навпаки.
За даними Інституту бізнес-етики (Institute of Business Ethics, IBE) у Лондоні, шість із десяти компаній пропонували навчання з бізнес-етики своєму персоналу, що на 10% менше, ніж у 2007-му році.
"Хоча ми живемо у складні часи, які вимагають економії, скорочення витрат на тренінги з етики — це, мабуть, найбільш недалекоглядний підхід, який могли обрати компанії", — говорить Саймон Веблі (Simon Webley), директор з досліджень IBE.
"Експерти погоджуються, що однією з причин фінансової кризи стала нестача довіри. Всі ми повинні зробити з цього висновок. У складні часи дуже важливо зберігати корпоративні та етичні цінності компанії на належному рівні".
Криза довіри найбільш розповсюджена серед молодих людей. Їх віра в те, що компанії поводяться етично, скоротилася з двох третин у 2008-му році до половини у минулому році.
Втім, навіть такі жахливі результати для багатьох компаній не виявляються достатньою підставою для того, щоб нарешті почати серйозно ставитися до етичних викликів.
І хоча більшість британських та європейських компаній наголосили, що вони пропонують механізми для подолання етичних труднощів, все ж вони рідко виділяють етику в окрему функцію, яка б несла повну відповідальність за відповідні питання.
За інформацією management-issues.