Дві третини співробітників у великих компаніях шукають причину для звільнення
За результатами дослідження, проведеного компанією Deloitte, зміцнення економіки призвело до нових проблем, пов'язаних зі збереженням ключових талантів. За даними опитування працівників, близько двох третин (65%) з них сьогодні знаходяться у стані активного пошуку нових можливостей на ринку праці.
Попри невтішну новину для роботодавців, самі працівники не приховують стимули, які спонукали б їх відмовитися від пошуку потенційно кращого робочого місця. Для 53% респондентів найкращим мотиватором стала б можливість розвитку та просування по кар'єрній драбині; на другому місці (39%) — зростання рівня компенсації; на третьому (34%) — додаткові бонуси та інші фінансові стимули.
Визнання роботодавцем досягнень працівників також виявилося доволі сильним стимулом, який може вплинути на рішення співробітника залишитися в компанії. Цей нефінансовий мотиватор важливий для 30% опитаних.
"Ми змушені жити і працювати в середовищі, де практично кожен працівник має свої особисті цілі, очікування та бажання", — говорить Джеф Шварц (Jeff Schwartz), глава Deloitte Consulting LLP and U.S. — "Роботодавці мусять навчитися визначати, оцінювати та втілювати цілі своїх співробітників, щоб задовольнити кожну групу: починаючи з "бейбі-бумерів" і закінчуючи поколінням "Y".
Ось деякі ключові відмінності різних вікових категорій працівників:
- "Бейбі-бумери". Демонструють найбільше розчарування та віддаленість від роботодавців. Вони найбільше страждають, коли їхня лояльність та готовність працювати залишається непоміченою з боку роботодавців;
- Покоління "X" — це група працівників, представники якої сьогодні найбільш активно шукають альтернативу поточному місцю роботи. Лише 28% з них заявляють, що планують надовго залишитися в теперішній компанії. Більшість же (65%) не бачать реальних можливостей кар'єрного зростання, що для них дуже важливо;
- Покоління "Y" (Millennials). Мають своє власне сприйняття корпоративної культури. Для них дуже важливо, щоб компанія була соціально відповідальною, а сама робота — цікавою та веселою (приносила задоволення).
Працівники, які плануюють залишитися у своїй теперішній компанії (таких 35%), наголошують на наявності потужних програм розвитку талантів, чітких перспектив кар'єрного розвитку, ініціатив лідерського розвитку та інших подібних програм, які дуже важливі для сучасних співробітників.