59% працівників вважають LinkedIn найважливішою соціальною мережею
59% респондентів стверджують, що наявність облікового запису у LinkedIn обов'язкова для всіх працівників. Вони називають LinkedIn найважливішою соціальною мережею. Саме такими даними поділилося дослідження, проведене ROI Research Inc. і спонсоване компанією Performics, яка займається маркетингом результативності.
У дослідженні "Вплив соціальних медіа" (The Impact of Social Media) взяли участь 2997 активних учасників соціальних мереж.
Серед учасників дослідження, які мають обліковий запис у LinkedIn, 50% відвідують сайт щонайменше раз на тиждень, а 20% — щодня. І хоча нове дослідження показує, що частоста відвідувань LinkedIn дещо скоротилася з піком кризи 2010-го року, все ж загальна кількість респондентів, які вважають LinkedIn найбільш важливою соціальною мережею, суттєво збільшилася — з 41% до 59% у цьому році.
"Люди звикають до соціальних мереж і все більше сприймають їх як чудовий інструмент для ефективного управління своєю особистою "видимістю" в епоху глобальної економіки", — пояснює Дайна Мідлтон (Daina Middleton), генеральний директор компанії Performics.
"Одним із факторів, який також вплинув на збільшення привабливості LinkedIn для користувачів, став надзвичайно успішний вихід компанії на IPO", — додає вона.
За інформацією Chief Learning Officer.