Розрив поколінь у навчальних програмах компаній
75% молодих працівників переконані, що корпоративні навчальні програми будуть більш цінними та ефективними, якщо вони пропонуватимуться віддалено через мобільні пристрої. Старші співробітники, віком від 30 до 45 років відповідають на це запитання ствердно лише у 40% випадків.
Молоді люди, які зростали в епоху Інтернету, навчаються та комунікують зовсім не так, як покоління бейбі-бумерів. А отже їхнє ставлення до корпоративного навчання також суттєво відрізняється від старших колег. Дослідження засвідчило, що навчальні програми практично не враховують потреб молодих працівників.
Дослідження було проведено компанією Workplace Options. Воно продемонструвало цілковитий розрив між віковими категоріями співробітників у питаннях, які стосуються навчання. Серед молодших працівників віком від 18 до 29 років:
- 75% наголосили, що корпоративне навчання було б набагато більш цінним та ефективним, якби вони мали змогу брати участь у ньому віддалено через мобільні пристрої. Лише 40% респондентів віком від 30 до 45 років та лише 26% респондентів віком від 46 до 65 років підтримують цю точку зору;
- 63% респондентів стверджують, що навчальні сесії давали б кращий ефект, якби були коротшими. Серед працівників 30-45 років цей показник всього 36%;
- 95% визнають, що вони почувалися б більш комфортно спілкуючись з менеджерами та наставниками, якби навчання відбувалося безпосередньо на місці їхньої теперішньої роботи. 67% працівників віком 30-45 років та 66% працівників віком 46-65 розділяють цю точку зору.
"Працівники віком до 30 років росли в зовсім іншому світі і користувалися зовсім іншими інструментами, ніж їхні колеги бейбі-бумери", — пояснює Дін Дібнем (Dean Debnam), генеральний директор Workplace Options. "Як наслідок, вони сприймають та аналізують інформацію інакше, ніж попередні покоління, та більш схильні до ефективної взаємодії з використанням сучасних технологій. Тому стандартна модель навчання, коли перед великою аудиторією виступає одна людина, може виявитися не найкращим підходом взаємодії з цією групою співробітників".
Прогнози свідчать, що подальший розвиток технологій, підсилений потребою скорочення операційних витрат, рано чи пізно призведе до того, що значний відсоток співробітників вже найближчим часом будуть мати змогу працювати віддалено. Дослідницька компанія IDC прогнозує, що вже наприкінці 2013-го року 75% американського населення матиме змогу працювати віддалено завдяки мобільним технологіям, що, звісно ж, змусить роботодавців переглянути сучасні методи навчання.
"Гнучкість — один з ключових аспектів, які вже сьогодні визначають їхню конкурентоспроможність на ринку праці", — додає Дібнем. — "Що більше можливостей та ресурсів доступні для працівників, то більш привабливою для них є ваша організація. І особливо це актуально для наступного покоління талановитих співробітників".
Опитування Workplace Options також відзначає зростаючу важливість особистого та професійного навчання для працівників. Наразі лише близько половини компаній пропонують можливості персонального та професійного розвитку, які виходять за рамки специфічних робочих завдань, тоді як близько семи із десяти співробітників (68%) вважають таку можливість надзвичайно цінною для працівників.
У загальному 60% респондентів (та 69% респондентів віком від 18 до 29 років) наголошують, що доступність персонального та професійного розвитку перетворює компанію на більш привабливого роботодавця.
За інформацією Chief Learning Officer.