Кількість аудиторних тренінгів з продажу скоротилися на 24%
Компанія ES Research Group Inc. (ESR) оприлюднила результати опитування, що досліджує вплив технологій, еволюціонуючих медіа та нових методів розповсюдження інформації на людей та організації, які займаються розробкою та продажами навчальних курсів і тренінгів з продажу.
Результати свідчать, що протягом останніх двох років швидкий розвиток технологій, поєднаний зі слабкою економічною ситуацією в світі, призвів до значного зростання кількості навчальних програм, які розповсюджуються завдяки віртуальним технологіям.
Опитування ESR проводилося у червні-липні 2011-го року. Участь в дослідженні взяли люди, які працюють у навчальних організаціях.
Ось деякі ключові результати дослідження:
- кількість традиційних аудиторних тренінгів з продажу зменшилася на 24%;
- близько 80% респондентів отримують навчальні матеріали з допомогою Інтернет;
- контент та аудиторія диктують умови розповсюдження тренінгів;
- розповсюдження через віртуальні носії стає дедалі більш популярним.
Більш детально з результатами опитування, проведеного ESR можна ознайомитися у звіті "Віртуальні тренінги продажу: Як нові медіа, методи та технології змінюють сприйняття та розповсюдження тренінгів з продажу" (Virtual Sales Training: How New Media, Methods, and Technologies are Changing the Perception and Delivery of Sales Training).