Медіа для комунікації працівників
Більшість компаній у всьому світі (64%) стверджують, що набувають більш глибоких знань та досвіду щодо використання інструментів соціальних медіа для зв'язку та інформування своїх співробітників.
Більше ніж дві третини організацій (69%), які взяли участь у дослідженні, проведеному компанією Towers Watson, планують підвищити рівень використання соціальних медіа протягом наступних 12-ти місяців. Хоча деякі з них до сих пір ставлять під сумнів ефективність подібних інструментів.
Лише 28% респондентів підтвердили для себе фінансову ефективність соціальних медіа як інструмента комунікацій та інформування. Серед них 63% інвестують у соціальні мережі, а 58% інвестують у блоги та лідерські проекти.
Участь у дослідженні, проведеному компанією Towers Watson, взяли 604 компанії зі всіх куточків світу. Метою дослідження було ідентифікувати найкращі практики комунікацій, а також управління змінами. Ось деякі висновки цього дослідження:
- більше половини (56%) компаній, які можуть похвалитися високим рівнем комунікації, оцінюють вплив цієї функції на досягнення стратегічних бізнес-цілей, і 62% планують займатися подібною оцінкою в майбутньому. Серед компаній з низьким рівнем комунікацій такі ініціативи притаманні лише одній з чотирьох;
- серед всіх учасників тільки 37% оцінюють прогрес щодо цілей змін. При цьому для компаній, які вважаються лідерами змін, такі ініціативи у шість разів більш притаманні, ніж для всіх інших;
- більше третини високоефективних компаній мають менеджерів, які займаються просуванням пропозиції цінності для працівників (employee value proposition). У всіх інших компаніях даний показник набагато нижчий — всього 4%. Пропозиція цінності для працівників покликана доносити очікування компанії до співробітників, а також демонструвати їм, чого вони можуть очікувати від організації, в якій працюють;
- дослідження підтвердило, що ефективна комунікація є надзвичайно важливим елементом процесу управління змінами. Компанії з ефективними комунікаціями та процесом управління змінами у 2,5 рази частіше виявляються більш ефективними, ніж їхні конкуренти.
- майже дві третини респондентів стверджують, що менеджери беруть на себе більше відповідальності за комунікацію зі співробітниками, але тільки 28% оцінюють менеджерів як ефективних.
За інформацією Chief Learning Officer.