Ціль Семінару: аналіз досвіду проведення маркетингових досліджень підприємствами харчової промисловості. Участники Семінару отримають знання та практичні навички, необхідні для постановки задач, планування маркетингових досліджень, вивчення ринку і споживачів, а також знання як застосовуються результати досліджень для розробки маркетингової політики підприємств.
Семінар розраховано на керівників і спеціалістів відділів маркетингу, реклами і продажу підприємств харчової промисловості (кондитерська, консервна, молочна, м’ясна, пивоварна, лікеро-горілчана галузі).
Серед ключових доповідачів семінару - спеціалісти компанії SC DOM Marketing Group, яка професійно займається маркетинговими дослідженнями для підприємств, що виробляють товари масового вжитку. Висвітлити практичні питання вивчення ринку і потреб розробки стратегії просування продуктів, запрошені представники підприємств-виробників продуктів харчування. Відкриє семінар і ознайоме участників із стандартами якості маркетингових досліджень Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу.
Програма семінару:
- Ринок товарів харчової промисловості
- Особливості маркетингової комунікації та розробка маркетингової політики на ринку товарів харчової промисловості.
- Стандарти якості маркетингових досліджень.
- Маркетингова інформація
- Оцінка потреби підприємства в маркетинговій інформації.
- Визначення об’ємів та змісту необхідної інформації про споживача, його потреби і очікування в залежності від короткострокових та довгострокових цілей підприємства.
- Розробка методик збирання й обробки інформації про споживача. Кількісні та якісні методи дослідження.
- Часові проміжки, через які необхідно проводити виміри зміни потреб та очікувань споживача і його задоволеність продукцією компанії.
Глеб Проненко, account director, SC DOM Marketing Group -
Вивчення споживачів
- Вивчення потреб та очікувань споживачів щодо нової або існуючої продукції.
- Оцінка задоволеності споживачів продукцією, що вже існує на ринку.
- Сегментування споживачів. Реалії українського суспільства.
- Вивчення ринку
- Формування портфелю продуктів підприємства.
- Розробка нових продуктів та модернізація існуючих.
- Розробка маркетингової стратегії просування компанії та продукту на ринку.
- Розробка торгової марки для продукту на основі проведеного маркетингового дослідження.
- Використання результатів досліджень при позиціонуванні продукту, компанії, прогнозуванні положення на ринку.
Наталія Нікітіна, заступник директора з маркетингу та збуту, компанія Теба (ТМ SALUTE)
ТМ Щедрий Дар (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
ТМ Галактон (прізвище доповідача буде повідомлено пізніше)
Будемо раді вітати Вас серед участників Семінару!
З питань участі прохання звертатися:
-
"Ф.А. - Сервіс"
Тел: (044) 451-78-82/83, 246-54-75/76.
Факс: (044) 235-82-76; 246-67-32.
E-mail: data@usfa.kiev.ua
Юрій Денчук