П'ять брендів, які зникнуть до 2015-го року
Компанія Prophet провела дослідження, участь в якому взяло 5000 споживачів із США. Основною метою стало визначення брендів, які з високою ймовірністю перестануть існувати до 2015-го року.
Перше місце у цьому своєрідному "антирейтингу" цілком закономірно зайняла компанія Kodak — вона набрала 27% голосів всіх респондентів. Компанії Netflix та U.S. Post Office набрали 19% та 18% відповідно. На четвертому та п'ятому місцях опинилися компанії RIM (Blackberry) та Sears (14% та 11%).
Та, мабуть, найбільш цікавими в цьому дослідженні були відгуки респондентів про компанії та їхнє пояснення, чому ці компанії з високою ймовірністю перестануть існувати вже найближчим часом.
Про Kodak: "Слабкий напрямок розвитку продуктів, відсутність прогнозування та нездатність адаптуватися до змін…"
Про Netflix: "Вони продемонстрували повне нерозуміння своїх клієнтів. Схоже, що вони не знають навіть чого вони хочуть як компанія".
Про U.S. Post Office: "Неефективні та застарілі".
Таким чином, коментарі учасників дослідження, по суті, стали чудовим ідентифікатором найгірших практик, які призводять до руйнування та занепаду компаній.
Ось кілька найбільш розповсюджених "провальних" практик:
- Нестача розуміння, чого хочуть клієнти та відсутність адекватного клієнтського досвіду.
- Відсутність інновацій та нездатність гнучко пристосовуватися до конкурентного оточення.
- "Дорогі" помилки (тобто наявність проектів, результат яких виявився провальним, а самі проекти коштували дуже дорого).
- Неефективний менеджмент та застаріла бізнес-модель.
- Нездатність "йти в ногу" з цифровою революцією.
За інформацією Forbes.