НОВИНИ від 17.05.2012
Нестача комунікації — основна управлінська помилка
41% фінансових директорів, які взяли участь в новому дослідженні, проведеному компанією Accountemps, визнали, що саме нестача комунікації між персоналом компаній та її менеджментом найчастіше виявляється основною помилкою управління. Нестача визнання та похвали опинилася на другому місці — про неї згадали 28% респондентів.
Фінансовим директорам було запропоновано дати відповідь на наступне запитання: "Яку помилку найчастіше здійснюють компанії при управлінні своїм персоналом?"
Відповіді розділилися наступним чином:
- 41% респондентів відзначили нестачу комунікації між персоналом та менеджментом як основну проблему управління;
- 28% назвали основною проблемою нестачу визнання та схвалення;
- 11% — нестачу можливостей для навчання та розвитку в компанії;
- 8% — нестачу гнучкості робочого графіку;
- 6% — нестачу влади, яку мають співробітники;
- 6% респондентів не дали відповіді на запитання.
За інформацією Chief Learning Officer.
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1409
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua