НОВИНИ від 21.05.2012

Нові співробітники демонструють найвищу ефективність протягом першого року своєї роботи

Futurestep: Нові співробітники демонструють найвищу ефективність протягом першого року своєї роботи Співробітники рівня спеціалістів та менеджерів змушені демонструвати максимальний рівень результативності з перших днів свого перебування на нових посадах. Це пояснюється складним економічним кліматом та обережністю компаній при наймі нових співробітників. Такі дані нового глобального дослідження, проведеного рекрутинговою компанією Futurestep.

Загалом, 76% опитаних респондентів оцінюють вплив нових співробітників на результативність компанії.

В опитуванні, яке носило назву "Futurestep Global Talent Impact Study 2012: Understanding the Race for Impact", взяло участь 1500 HR-професіоналів з усього світу. Вони дали відповіді на запитання щодо впливу управлінських та професійних талантів на розвиток компаній, а також розповіли про те, як вони оцінюють талановитих співробітників.

Всього 5% респондентів вважають, що співробітники рівня спеціалістів та менеджерів досягають максимальної ефективності через три роки після початку роботи в компанії.

Дослідження виявило, що найбільш успішні нові професіонали та менеджери демонструють три ключові якості:

  • вони здатні приймати хороші рішення;
  • вони орієнтовані на дії і з готовністю демонструють ініціативу;
  • вони фокусуються на споживачах і докладають усіх зусиль, щоб задовольнити потреби та очікування клієнтів.

Але компанії, які здебільшого орієнтуються на короткострокових вигодах від своїх співробітників, ризикують втратити з поля зору ті вигоди, які можуть принести співробітники в довгостроковому розрізі. І хоча три чверті респондентів оцінюють результативність протягом першого року праці, 36% приходять до висновку, що співробітники досягають свого максимального потенціалу саме після першого року.

Щоб бути ефективними у довгостроковому розрізі, нові співробітники повинні:

  • демонструвати якість рішень протягом першого року. Тобто приймати хороші рішення і, що дуже важливо, не приймати поганих;
  • мати хороші стосунки з колегами та керівниками;
  • мати здібності до мотивування. Надихати інших людей. 32% респондентів вважають цю здібність найважливішою;
  • демонструвати чесність та довіру. Цей фактор був визначений як найважливіший серед 20% респондентів.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1410


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua