НОВИНИ від 20.06.2012

Рейтинг найбільш соціальних брендів світу

Бренд продуктів харчування та напоїв Innocent посів перше місце у свіжому рейтингу найбільш соціальних брендів світу (Social Brands Top 100), який склала компанія Brandwatch спільно з Headstream.

Brandwatch: Рейтинг найбільш соціальних брендів світу Рейтинг складався протягом 6-ти мсяців шляхом детального аналізу відгуків користувачів соціальних медіа, який комбінувався з результатами панельного дослідження та оцінками експертів.

Основним завданням рейтингу було оцінити результативність брендів у соціальних медіа, їхнє вміння підтримувати стосунки зі споживачами, включатися у процес активної взаємодії і взагалі — демонструвати адекватну соціальну поведінку.

Innocent — один із понад 300 брендів, які взяли участь у рейтингу. Ось як виглядає топ-10 переможців:

  1. Innocent
  2. Starbucks
  3. giffgaff
  4. Cancer Research UK
  5. British Red Cross
  6. ARKive
  7. ASOS.com
  8. Cadbury
  9. The Met Office
  10. The Ellen DeGeneres Show

» Див. повний звіт — Social Brands 100

Нижче наведено деякі найбільш помітні тенденції дослідження:

  • протягом останнього року дещо скоротилося використання геолокаційних сервісів;

  • неприбуткові організації та благодійні фонди до сих пір найбільш активні в соціальних медіа — вони представляють 25% із переліку топ-20 цьогорічного рейтингу;

  • за 10 місяців з моменту запуску Google+ близько 49% брендів долучилися до цієї соціальної мережі; приблизно така сама кількість брендів проявила інтерес до сервісу Pinterest;

  • сервісом YouTube користується найменша кількість брендів. Організатори дослідження вважають це втратою можливостей, оскільки активна участь у відео-платформі могла б посприяти високому залученню нових споживачів.


Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1419


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua