НОВИНИ від 26.06.2012

Менеджери та підлеглі не сходяться в оцінках ролі соціальних медіа для корпоративної культури

Тим часом, як соціальні медіа продовжують змінювати підходи до особистої та професійної комунікації, їх вплив на творення корпоративної культури не знаходить однозначного відгуку. Такий висновок робить дослідження "Основні цінності та переконання" (Core Values and Beliefs), ініційоване компанією Deloitte.

Deloitte: Менеджери та підлеглі не сходяться в оцінках ролі соціальних медіа для корпоративної культури Проаналізувавши оцінки культури та бізнес-стратегії, 41% управлінців погодилися, що соціальні медіа сприяють створенню та підтримці корпоративної культури, тоді як лише 21% їхніх співробітників погоджуються з цим твердженням.

Більше того, лідери бізнесу та їх підлеглі абсолютно по-різному сприймають вплив соціальних медіа (45% керівників вважають, що соціальні медіа мають позитивний вплив, порівняно із 27% їх підлеглих) та прозорість управлінського складу компанії (38% керівників вважають, що соціальні медіа сприяють прозорості, порівняно із 17% їх підлеглих).

Переважна більшість респондентів погоджуються з твердженням, що культура компанії важлива для успіху бізнесу. Втім, керівники віддають пріоритет чіткому визначенню бізнес-стратегії (76%) над ключовими цінностями та переконаннями (62%), тоді як підлеглі віддають цим факторам однаковий пріоритет (57% та 55% відповідно).

Дослідження також демонструє зв'язок між працівниками, які стверджують, що компанія має чітко визначену і "живу" культуру, та тими, які почуваються "щасливими на роботі". Такі співробітники зазвичай відзначають, що їхня компанія має "хорошу історію високої результативності".

Керівники оцінюють конкурентну зарплату (62%) та фінансову результативність (65%), як основні фактори, які впливають на культуру. На відміну від них працівники згадують про такі речі, як регулярна та відверта комунікація (50%), доступ до керівництва (47%). Ці фактори в їхній оцінці перевершують важливість компенсації (33%) та фінансової результативності (24%).

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1420


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua