Мобільні та соціальні технології встановлюють найбільші перешкоди перед маркетологами
Більше третини (34%) компаній стверджують, що вони планують запустити мобільні рекламні кампанії протягом наступних 12-ти місяців. Такі результати дослідження "Стан маркетингу 2012" (State of Marketing 2012), проведеного компанією IBM. За даними дослідження, участь в якому традиційно беруть 350 експертів з питань маркетингу з різних куточків світу, можна очікувати найвищого рівня впровадження нових маркетингових тактик за останні п'ять років.
Станом на сьогодні лише чверть брендів використовують мобільну рекламу і приблизно така сама кількість (27%) діляться своїми планами щодо використання мобільної реклами найближчим часом. Сьогодні компанії максимально сфокусувалися на "вибудуванні" своєї присутності у мобільному інтернеті та додатках. Майже половина (46%) створили мобільні версії своїх сайтів, а 45% розробили спеціальні додатки. Третина респондентів планують зробити це протягом наступного року.
Маркетологи визнають, що робота з мобільними та соціальними медіа — найбільший виклик, з яким їм доведеться зіткнутися протягом наступних трьох-п'яти років. Дослідження свідчить, що бренди все ще стикаються з серйозними проблемами, навчаючись працювати з новими каналами комунікації. Наприклад, лише 20% компаній на даний момент використовують мобільну та соціальну тактику як частину загальної інтегрованої стратегії компанії.
Із соціальними медіа компанії вже частково навчилися працювати — 45% респондентів використовують рекламу в соціальних мережах, а ще 23% планують почати використовувати її протягом наступних 12-ти місяців. Дві третини компаній мають представництва у соціальних мережах і ще 16% створять представництва протягом наступного року.
Попри розвинуту систему таргетування реклами на соціальних сайтах типу Facebook, 51% маркетологів поки-що не використовують соціальні дані для надсилання своїх пропозицій та реклами користувачам.
Дослідження також виявило, що компанії поки-що не докладають достатніх зусиль для збору своїх власних даних про клієнтів. Лише третина аналізує трафік власних сайтів та використовує отримані дані для таргетування. А це ще раз вказує на нестачу кросмедійної інтеграції.
За інформацією MediaPost.