Interbrand: Топ-100 найдорожчих брендів світу 2012
Компанія Interbrand опублікувала черговий список ста найбільших брендів, звівши в нього найуспішніші компанії з усього світу.
У ході своєї роботи аналітики Interbrand оцінювали саму торговельну марку. У той же час ринкова капіталізація корпорацій не розглядалася. Варто звернути увагу на те, що 4 з 5 провідних брендів відносяться до сектора високих технологій, та й взагалі концентрація представників IT-бізнесу вказує на зростаючу роль цього сектора на світовій арені. У керівництві Interbrand невипадково вказують, що світ стоїть на порозі нового світу глобальних зв'язків і мереж, споживач неминуче повністю перейде зі звичайної площини в цифрову.
Топ-10 найдорожчих брендів:
- Coca-Cola
вартість бренда: $77,839 млрд.
динаміка вартості за рік: +8% - Apple
вартість бренда: $76,568 млрд.
динаміка вартості за рік: +129% - IBM
вартість бренда: $75,532 млрд.
динаміка вартості за рік: +8% - Google
вартість бренда: $69,726 млрд.
динаміка вартості за рік: +26% - Microsoft
вартість бренда: $57,839 млрд.
динаміка вартості за рік: -2% - General Electric
вартість бренда: $43,682 млрд.
динаміка вартості за рік: +2% - McDonald's
вартість бренда: $40,062 млрд.
динаміка вартості за рік: +13% - Intel
вартість бренда: $39,385 млрд.
динаміка вартості за рік: +12% - Samsung
вартість бренда: $32,893 млрд.
динаміка вартості за рік: +40% - Toyota
вартість бренда: $30,28 млрд.
динаміка вартості за рік: +9%
» Див. повний список — Best Global Brands 2012
За інформацією VestiFinance.ru.