Forbes: Найвпливовіші бренди світу 2012
Корпорація Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів 2012 року, складений журналом Forbes. Вартість її бренда за два роки зросла на 52% і тепер оцінюється в $ 87,1 млрд.
При складанні рейтингу Forbes оцінював доходи компаній за останні три роки та частку прибутку, яка заснована на ролі, яку та чи інша марка грає в своїй галузі. Далі консалтингові фірми Landor і PSB провели дослідження серед 2000 споживачів по всьому світу на предмет оцінки 130 брендів, вартість кожного з яких перевищила $ 2,5 млрд. Сприйняття споживачів оцінювалося за десятками критеріїв.
Apple залишається лідером в області інновацій, у неї армія відданих шанувальників по всьому світу. Впливовість марки дозволила компанії заробити за 12 місяців прибуток $ 40 млрд. За цим показником Apple займає друге місце в світі після Exxon Mobil — найбільшої приватної нафтової компанії зі США.
На другому місці перебуває компанія Microsoft, яка очолила рейтинг споживчих переваг. Вартість її бренда оцінюється в $ 54,7 млрд., що на 59% менше, ніж у Apple. При цьому на рекламу Microsoft щороку витрачає в два рази більше — $ 1,6 млрд.
Третій рядок займає Coca-Cola. Вартість її бренда оцінюється в $ 50 млрд. Компанія посіла 29-е місце в рейтингу споживчих переваг.
У цілому в рейтингу домінують компанії в області високих технологій. Відразу після Coca-Cola йдуть IBM (оцінюється в $ 48,5 млрд.), Google ($ 37,6 млрд.) і Intel ($ 32,3 млрд). При цьому Facebook посідає лише 73-й рядок. Вартість бренду оцінюється в $ 13,1 млрд, однак компанія отримала невисокі результати за даними опитування споживачів — лише 99-е місце. На думку аналітиків, близько мільярда користувачів соціальної мережі як і раніше турбують питання недоторканності приватного життя в Інтернеті.
До першої десятки рейтингу також потрапили McDonald's (вартість бренду — $ 37,4 млрд., 85-е місце в рейтингу переваг споживачів), General Electric ($ 33,7 млрд. і 49-е місце), BMW ($ 26,3 млрд. і п'яте місце) і Cisco ($ 26,3 млрд. і 15-е місце).
Компанія Samsung зайняла 12-е місце ($ 19,3 млрд і дев'ята строчка в рейтингу переваг споживачів), Disney — 13-е ($ 19 млрд. і восьма строчка), Louis Vuitton — 17-е ($ 24,5 млрд. і 93-е), Gilette — 18-е ($ 16,8 млрд. і 14-е), Nescafe — 20-е ($ 17,4 млрд. і 27-е).
» Див. повний список — The World's Most Powerful Brands
За інформацією Forbes.