Визнання працівників дає віддачу
Компанія Bersin & Associates, яка займається організацією навчання у сфері управління людськими ресурсами, проанонсувала нове дослідження. У ньому йдеться, що компанії, які досягають успіху у визнанні своїх працівників, в середньому у 12 разів частіше досягають хороших бізнес-результатів, ніж їхні колеги та конкуренти.
Bersin & Associates також представили модель зрілості програм визнання працівників (Employee Recognition Maturity Model), мета якої — допомагати лідерам ефективно оцінювати програми визнання співробітників у компаніях.
Висновки дослідження, а також модель зрілості, опубліковані у звіті "The Employee Recognition Maturity Model: A Roadmap to Strategic Recognition".
Bersin & Associates засновує модель зрілості програм визнання працівників на п'яти найкращих практиках визнання, які були виявлені завдяки глибинному статистичному аналізу та інтерв'ю зі споживачами.
Ось перелік цих практик:
- Менеджери компанії повинні знати і чітко встановлювати цілі перед своїми підлеглими. Коли лідери однозначно комунікують свої очікування, то працівникам набагато легше сфокусуватися на правильних цілях, а результативність компанії в цілому — зростає.
- Формування чітких критеріїв визнання. Компанії, які досягають найкращих результатів з точки зору результативності, фокусуються на визнанні людей за втілення конкретних проектів, досягнення чітких цілей та демонстрацію цінностей компанії.
- Використовуйте технології для того, щоб зробити програми визнання більш гнучкими та ефективними. Працівники найбільш ефективних компаній (з точки зору інтеграції технологій в програму визнання співробітників), зі втричі більшою ймовірністю потрапляють у верхню чверть найрезультативніших компаній.
- Програми визнання повинні бути всесторонніми. Попри численні переваги використання комп'ютерних програм для оцінки та визнання співробітників, самі програми визнання повинні бути всесторонніми і охоплювати в тому числі й офлайн-життя працівників.
- Визнання повинно мати цінність (у тому числі й фінансову) для працівників. Співробітники хочуть отримувати винагороду, яка має для них реальну цінність, у тому числі й у грошовому еквіваленті.