Найдорожчі бренди світу 2013
Корпорації Apple і Google обігнали Coca-Cola в рейтингу найдорожчих брендів світу, складеному консалтинговою компанією Interbrand.
Згідно з дослідженням Interbrand, вартість виробника iPhone, iPod і MacBook зросла протягом 2013 р. на 28%, що дозволило Apple стати найдорожчим брендом у світі: його вартість оцінюється в 98 млрд. 316 млн. доларів.
Бренд іншого резидента Кремнієвої долини — інтернет-гіганта Google — продемонстрував ще більш високі темпи зростання ціни (34%) і зайняв друге місце з результатом 93 млрд. 291 млн. дол. Попередній лідер — Coca-Cola — був зміщений на третю позицію рейтингу: його вартість склала 79 млрд. 213 млн. дол. При цьому ціна цього бренду також виросла, але лише на 2%.
У першу п'ятірку найдорожчих брендів планети також увійшли IBM (78 млрд. 808 млн. дол., +4%) і Microsoft (59 млрд. 546 млн. дол., +3%). За ними слідують General Electric (46 млрд. 947 млн. дол., +7%), McDonald's (41 млрд. 992 млн. дол., +5%), Samsung (39 млрд. 610 млн. дол, +20%), Intel (37 млрд. 257 млн. дол., -5%) і Toyota (35 млрд. 346 млн. дол., +17%).
Від японського автовиробника відстають бренди Mercedes-Benz (31 млрд. 904 млн. дол., +6%) і BMW, що займають 11 і 12 позиції відповідно. Disney (28 млрд. 147 млн. дол.) розташувався на 14-му місці, Gillette (25 млрд. 105 млн. дол.) — на 16-му. Вартість найдорожчого фешн-бренду Louis Vuitton (24 млрд. 893 млн. дол.) дозволила зайняти йому 17-е місце, причому від нього ненабагато відстає більш масовий H&M (18 млрд. 168 млн. дол., 21-е місце).
Бренд виробника спортивних товарів Nike (17 млрд. 85 млн. дол.) займає 24-е місце, меблевого гіганта Ikea (13 млрд. 818 млн. дол.) — 26-е. У першу тридцятку також увійшли бренди eBay (13 млрд. 162 млн. дол.), Pampers (13 млрд. 35 млн. дол.) і Kellogg's (12 млрд. 987 млн. дол.).
Топ-20 найдорожчих брендів світу 2013 року за версією Interbrand виглядає так:
» Див. повний рейтинг — Best Global Brands 2013
За інформацією "РБК-Украина".