Відкрита інновація: три кроки до успіху
Попри всю очевидність переваг відкритої інновації, далеко не всі компанії в змозі з них скористатися. Адже багато хто не усвідомлює, що цей метод інноваційної діяльності не реалізується сам по собі, мов від помаху чарівницького жезла. Під час нового дослідження, проведеного Європейською школою менеджменту і технології (ESMT, Берлін), було виявлено три підходи, які повинні культивувати компанії, що прагнуть ефективно освоювати царину відкритої інновації.
Ілюстрація: Shutterstock |
1. Виявлення активної уваги. Замість того, аби вичікувати, коли нарешті когось осяє цікава ідея, компанія мусить активно розпочинати розмову. Для цього знадобляться різні форми вже розроблених пропозицій, мета яких — стимулювати дискусію.
2. Виявлення реактивної уваги. Мовчання вбиває інновацію. Компаніям слід дати людям зрозуміти, що їхні пропозиції буде розглянуто та оцінено. Особливо це важливо у випадках, коли працівник пропонує свою ідею вперше. Як показало дослідження, такі учасники інноваційного процесу вибиваються з колії одразу, щойно відчують, що їхню пропозицію проігноровано.
3. Каталізування процесу. Організаціям вкрай важливо сфокусувати увагу на нових користувачах та на початкових етапах процесу відкритої інновації. У першу чергу потрібно усвідомлювати: для того, щоб перетворити спонтанний обмін думками на форумі на системну дискусію — потрібні час та зусилля. Зокрема, для цього треба розробити процес збору, аналізу пропозицій та надання відповіді на них.
«Однією з причин, чому більшості організацій не вдається успішно обробляти пропозиції, є те, що ані їхні лідери, ані зовнішні сторони не розуміють, скільки "непомітної" роботи для цього треба зробити. Тому так багато інноваційних починів завершуються нічим», — зазначає Лінус Даландер.
«Можливо, наші рекомендації виглядають як банальні правила для дієвої комунікації; втім, занадто часто компанії неправильно оцінюють, скільки часу та роботи потрібно для того, щоб ці, здавалося б, найочевидніші речі реально запрацювали», — підсумовує він.
За інформацією management-issues.