Найцінніші бренди в рітейлі 2014
Провідна бренд-консалтингова агенція Interbrand опублікувала свій черговий, четвертий за рахунком, рейтинг "Найцінніші бренди в області роздрібної торгівлі 2014" (Best Retail Brands 2014).
У рейтингу присутні 50 найцінніших північноамериканських брендів, 50 — європейських, 30 брендів — представників азіатського-тихоокеанського регіону і 20 — латиноамериканських. Даний рейтинг складений за активної участі Interbrand Design Forum, підрозділу, що спеціалізується на рітейлі.
За результатами поточного рейтингу Walmart із показником у $ 131,877 млрд. доларів став найціннішим брендом не тільки в Північній Америці, а й у всіх чотирьох регіонах.
Найцінніші бренди у галузі роздрібної торгівлі переосмислюють роль цифрових технологій, пропонуючи найрізноманітніші рішення — від мобільних покупок до віртуальних примірочних. Ще одним висновком дослідження цього року є те, що найбільші рітейлери, щоб отримати додаткові конкурентні переваги, шукають можливості за межами свого основного напрямку бізнесу. Для цього вони використовують найсучасніші онлайн-технології, що дозволяє подолати розрив між традиційними і онлайн-покупками, стратегічно підходять до аналізу інформації про продажі, щоб найкращим чином відповідати потребам і бажанням споживачів і швидше, ніж будь-коли, відповідати цим потребам.
За словами Джеза Фремптона (Jez Frampton), глобального CEO Interbrand, адаптація форматів роздрібної торгівлі таким чином, щоб згладити зрушення споживчих переваг у бік електронної торгівлі, на практиці виявилася найважливішим фактором успіху для багатьох рітейлерів по всьому світу. Сьогодні в секторі роздрібної торгівлі, що активно розвивається по всьому світу, бренди мають бути більш гнучкими і реагувати швидше, ніж будь-коли раніше. Бренди-лідери не тільки виживуть в умовах триваючого зсуву в бік цифровий торгівлі, а й стануть завдяки цьому ще більш видатними.
|
|
|
|
За інформацією MMR.