НОВИНИ від 22.05.2014

Найбільш інноваційні компанії 2014

Видання Fast Company оприлюднило рейтинг найбільш інноваційних стартапів і компаній 2014-го року, грунтуючись на опитуванні експертів і відстеженні трендів у сучасній економіці. Всі учасники списку до поточного моменту зробили переворот у своїй сфері діяльності.

Отже, топ-десятка рейтингу виглядає наступним чином.

Google

1. Google

Google, найбільший інноватор за минулі 16 років, який експериментував з різними сферами діяльності та сервісами, продовжує задавати тон в онлайн-рекламі, пошуку та інтернет- комунікаціях. Компанія Бріна і Пейджа вперше очолила рейтинг інноваторів у 2008-му, і ось вона знову повертається на вершину списку.

Серед інновацій останнього часу — «розумні» окуляри Google Glass, автомобілі без водія і гігабітна оптоволоконна мережа Google Fiber для декількох великих міст. А ще — електронний асистент Google Now, який допомагає орієнтуватися в розкладі громадського транспорту, картах, напрямках і списках справ.

Bloomberg Philanthropies

2. Bloomberg Philanthropies

У 2013-му році фонд Bloomberg Philanthropies виділив $ 452 млн. на благодійність у США. В основу своєї діяльності фонд поклав збір, аналіз і оперативну обробку даних про проекти, яким потрібна грантова допомога або цільове фінансування в галузі медицини, фармакології і терапії.

Компанія стала одним із великих контролерів ринку тютюнових виробів у частині правового та статистичного регулювання, що дозволило істотно знизити смертність від тютюнопаління.

Торік фонд виділяв цільові гранти на платформи відкритих даних для американських міст, а цього року має намір зайнятися аналогічним цільовим фінансуванням для міст і країн Європи. Також аналітичні дані компанія використовує для контролю проектів із захисту навколишнього середовища. Bloomberg уже виділив $ 53 млн. на п'ятирічну програму менеджменту рибного лову й експлуатації океанічних вод у Чилі, Бразилії та Філіппінах.

Xiaomi

3. Xiaomi

Компанії Xiaomi всього лише три роки, а рівень інновацій і якості продуктів, які вона представила на ринку, дозволив їй наздогнати своїх більш іменитих конкурентів. За 2013-ий рік китайська компанія продала майже 19 млн. смартфонів. Бюджетні та якісні пристрої зібрали свою значну аудиторію не тільки в Китаї, але і за його межами.

Засновника компанії Лея Юна порівнюють зі Стівом Джобсом, хоча його стиль відрізняється від стратегії засновника Apple: він продає телефони на ринку з низькою маржинальністю, а заробляє на програмному забезпеченні, а не на «залізі». Крім того, в 2013-му році, на відміну від вихідців з Купертіно, китайська компанія все-таки представила свій «розумний» телевізор.

У 2013-му Xiaomi досягла виручки в $ 5,2 млрд., заробляючи на платних додатках, іграх, вбудованій рекламі та сервісах з платною підпискою. У 2014-му амбітні китайці мають намір продати 40 млн. своїх смартфонів у країнах Південно-Східної Азії і в Індії, а також на ринках країн, що розвиваються.

Dropbox

4. Dropbox

Dropbox за минулий рік подвоїв свою аудиторію користувачів і досяг позначки в 200 млн. осіб, здолавши конкуруючі рішення від Apple, Google, Microsoft і багатьох інших компаній. З'явилися кілька нових інструментів для зберігання файлів і роботи з ними в цій хмарі. Розширилися можливості для інтеграції сторонніх поштових клієнтів і сервісів з Dropbox. Поліпшилася синхронізація між мобільними і настільними клієнтськими додатками.

А останнім часом компанія активно впроваджує корпоративні інструменти в свій хмарний сервіс, в тому числі — і для управління проектами та командної роботи. Так, в листопаді 2013-го був запущений механізм одночасної авторизації в особистому та корпоративному акаунтах для одночасної роботи з файлами.

Dropbox досі залишається компанією, що фінансується венчурними фондами і капіталістами. Її оцінка сягає $ 10 млрд.

Netflix

5. Netflix

Netflix не лише стала інноватором в області забезпечення доступу до відеоконтенту. Вони почали замовляти у медіа-компаній серіали, які ексклюзивно випускалися і випускаються для дистрибуції тільки на цій платформі. Поява ексклюзивного преміум-контенту і зростаюча якість і зручність перегляду в порівнянні з великими традиційними сервісами відео-прокату — одні з основних переваг цієї платформи перед конкурентами.

А такі серіали, як House of Cards і Orange Is the New Black, стали справжніми хітами сучасної кіноіндустрії і зібрали безпрецедентну аудиторію в США. Агресивна стратегія просування, новий підхід до дистрибуції серіалів і нові рекламні інструменти — ось основна запорука успіху Netflix і причина, по якій ця медіа-платформа опинилася в списку інноваторів 2014-го року.

Airbnb

6. Airbnb

Цього літа Airbnb перевершить за масштабами готельної мережі таких гігантів туристично- рекреаційного ринку як InterContinental Hotels Group і Hilton Worldwide. При цьому у інтернет-сервісу немає жодного власного готелю. Стартап, який допомагає здавати в оренду житло випадковим мандрівникам, за 2013-ий рік забезпечив 10 млн. угод з постояльцями в 192 країнах світу. На думку джерел, знайомих з ситуацією в компанії, розмір виручки за минулий рік склав $ 250 млн.

Airbnb по суті створив ринок з нуля, задав на ньому стандарти обслуговування і успішно його розвиває, додаючи невеликі «фішки» і покращення мало не кожен місяць.

Nike

7. Nike

Nike не лише продовжує випускати найкращі в світі кросівки для шанувальників різних видів спорту, а й пропонує інновації в галузі програмної розробки нових продуктів. Щоправда, компанія відмовилася від подальшого розвитку власних фітнес-браслетів. Але багато вкладає в розробку програмних рішень, які дозволили б скоротити обсяг хімічного забруднення при випуску нового взуття та одягу під своєю торговою маркою.

Компанія також запустила власну програму під назвою Launch спільно з американською владою і NASA. У рамках цієї програми ключові виробники, дизайнери та розробники можуть об'єднати свої зусилля в бізнес-інкубаторі для вирішення завдань космічної галузі та розробки нових матеріалів.

ZipDial

8. ZipDial

В Індії друзі замість повідомлення в інтернет-чаті про те, що благополучно дісталися додому з вечірки, телефонують, при цьому кладуть трубку відразу після двох гудків, не дочекавшись відповіді на дзвінок. Причина такої економності проста: мобільний інтернет тут дорогий, покриття є не скрізь, і на повідомлення в інтернеті витрачатися зайвий раз не хочеться. Уродженка Каліфорнії Валері Вагонер (Valerie Wagoner) переїхала в Бангалор, помітила цю традицію робити «пропущений дзвінок», і тепер її стартап обробляє 416 млн. подібних «звернень». Проект називається ZipDial, і його послугами користуються такі великі бренди, як Gillette, Disney, Procter & Gamble і IndiaInfoLine.

Все влаштовано так: короткий номер, присвоєний бренду, публікується на футболці або інших речах і аксесуарах, що продаються. Користувач набирає цей номер, після гудка кладе слухавку. У відповідь йому приходить текстове повідомлення або автоматичний дзвінок з акційною пропозицією, купоном на знижку або даними по зробленому замовленню на покупку обраного товару в магазині.

У 2013-му році окрім Індії стартап почав обслуговувати Шрі-Ланку і Бангладеш, у 2014-му планується експансія в Індонезії, Сінгапурі та Філіппінах.

DonorsChoose.org

9. DonorsChoose.org

У свої 25 Чарльз Бест (Charles Best) став викладачем звичайної загальноосвітньої школи в Бронксі. Саме тоді він вперше побачив, що малозабезпеченим школярам не вистачає підручників, а бюджет школи істотно обмежений. Так у нього у 2000-му році з'явилася ідея запуску стартапу DonorsChoose.org як майданчика для краудфандінга у сфері освіти. Мінімальний внесок на шкільний проект становив $ 1. Проекти, які успішно збирали пожертвування, отримували закуплене обладнання та витратні матеріали для шкільних проектів і занять у класах з біології, хімії, фізики, математики.

З початку «нульових» DonorsChoose доріс до позначки в $ 225 млн. пожертвувань, зібраних з 1,2 млн. громадян. Кошти забезпечили проекти для 175 тисяч вчителів та реалізацію 400 тисяч шкільних проектів. Результатами профінансованих проектів скористалися понад 10 млн. учнів. Ключовими філантропами, які підключилися до проекту, стали Білл і Мелінда Гейтс, Шеріл Сендберг і ряд інших відомих особистостей. Інновації в освіті ціною від одного долара успішно працюють ось уже 14 років.

Yelp

10. Yelp

Yelp на сьогоднішній день щомісяця обслуговує до 117 млн. осіб, надаючи користувальницькі відгуки про кухню і атмосферу ресторанів, барів та бістро. У базі налічується вже понад 47 млн. відгуків та оглядів різних місць, де можна випити і поїсти самому або в компанії.

У минулому році запустився інструмент Yelp Platform. За його допомогою після прочитання відгуку можна зробити замовлення в ресторані, а незабаром можна буде записатися до перукаря або дантиста, оформити абонемент або разове заняття з йоги. Незважаючи на високу конкуренцію з боку геолокаційних сервісів і додатків, проект впевнено зберігає позиції.

Yelp також розвиває власну рекламну платформу з можливістю вимірювати прибутки від кожної транзакції на користь рекламодавця. У третьому кварталі його виручка зросла на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Проект збирається вийти за межі ринку США, для чого недавно купив європейського конкурента Qype.

Див. повний рейтинг — THE WORLD'S MOST INNOVATIVE COMPANIES 2014

За інформацією Siliconrus.com.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1530


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua