Застарілі ІТ-мережі заважають розвитку компаній
Відсутність сучасної ІТ-інфраструктури та інноваційних мережевих технологій заважає організаціям досягати поставлених бізнес-цілей, — повідомляє компанія Brocade з посиланням на дослідження, проведене для неї аналітичним агентством Vanson Bourne.
Vanson Bourne провело опитування 200 топ-менеджерів, відповідальних за інформаційно-технологічне забезпечення у великих компаніях з Німеччини, Великобританії, Франції, Росії, США та Китаю. 75% опитаних заявили, що мережеві обмеження стають перешкодою для розвитку їхніх компаній, а більше чверті назвали це серйозною проблемою.
Завдяки поширенню нових технологій, які змінюють принципи ведення бізнесу і дають додаткові можливості взаємодії з клієнтами, значно розширилася роль ІТ-департаментів, наголошується в дослідженні.
«Якщо раніше ІТ-служба була лише адміністратором інфраструктури, то сьогодні їй належить провідна роль у бізнесі — вона є двигуном інновацій та нових методів роботи, що дозволяють по-новому організовувати взаємодію з клієнтами та здійснювати операції», — заявив старший віце-президент з розвитку бізнесу Brocade Кен Ченг (Ken Cheng).
«Директор з ІТ виконує важливу функцію, пропонуючи раді директорів і вищому керівництву перспективні можливості стратегічних інвестицій. Однак стримуючим фактором для багатьох компаній є застаріла інфраструктура, що знижує потенціал компанії до адаптації і освоєння нових технологій», — додав він.
Згідно з результатами дослідження, більше 50% ІТ-директорів змушені постійно відволікатися від важливих завдань на вирішення технічних проблем і підтримку працездатності інфраструктури. У якості однієї з головних причин технічних проблем вони називали неполадки мережі.
Пріоритетом для ІТ-директорів є забезпечення безпеки, а також швидке розгортання нових додатків і сервісів — ці завдання для них важливіші, ніж аналітика, налагодження засобів комунікації і спільної роботи, забезпечення нормативно-правової відповідності.
Перед директорами по ІТ стоять чотири основні технічні завдання: розгортання програмних платформ (Oracle, SAP), модернізація/розширення ЦОД, безпека, модернізація/розширення мереж.
Майже всі опитані — 90% — так чи інакше користуються хмарними сервісами, але контролювати використання таких технологій буває складно. Більше третини директорів визнали, що, незважаючи на те, що залучення послуг хмарних провайдерів без звернення в ІТ-службу заборонено, це відбувається або може відбуватися в їхніх компаніях.
Несанкціоноване використання хмарних технологій може призводити до зниження продуктивності власної інфраструктури компанії, створювати перешкоди для управління мережею і провокувати розбіжності з постачальниками хмарних послуг.
При цьому 83% ІТ-директорів заявили, що хмарні сервіси будуть все частіше застосовуватися без участі служб внутрішньої техпідтримки. 82% визнали, що хмари викликають у них побоювання щодо їхньої професійної затребуваності в подальшому, а кожен п'ятий у зв'язку з цим страждає від сильного стресу.
За інформацією iBusiness.ru.