НОВИНИ від 02.07.2019

Найвпливовіші в світі директори з маркетингу 2019

Видання Forbes у партнерстві з LinkedIn і Sprinklr (провайдер рішень для купівельного досвіду) опублікувало щорічний рейтинг найвпливовіших у світі директорів з маркетингу (The World’s Most Influential CMOs).

Лідерство вже третій рік поспіль утримує Кіт Від (Keith Weed) з Unilever, хоча він і залишив свій пост CMO в травні 2019 року після 9 років на посаді CMO і 35 років роботи в компанії. Кіт Від прийшов в Unilever у 1983-му році і в різний час обіймав різні посади. У 2010-му він був призначений директором з маркетингу і комунікацій.

У п’ятірку лідерів також увійшли Марк Прітчард (Procter & Gamble), Антоніо Лучіо (Facebook), Енн Льюнс (Adobe) і Крістін Лемкау (JP Morgan Chase).

Рейтинг ґрунтується на декількох характеристиках: особистий вплив топ-менеджера, його вплив у галузі і всередині компанії, а також ефективність бренду в соціальних медіа.

У рейтингу п’ятдесяти найвпливовіших СМО більше половини місць зайняли жінки (31, проти 19 — у чоловіків). Минулого року це співвідношення було майже рівне (26 проти 24).

У топ-50 виявилося 22 новачка, а 28 директорів з маркетингу вже були в рейтингу минулого року.

50 найвпливовіших CMO у світі 2019

50 найвпливовіших у світі директорів з маркетингу 2019

За інформацією AdIndex.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1596


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua