Найвпливовіші в світі директори з маркетингу 2019
Видання Forbes у партнерстві з LinkedIn і Sprinklr (провайдер рішень для купівельного досвіду) опублікувало щорічний рейтинг найвпливовіших у світі директорів з маркетингу (The World’s Most Influential CMOs).
Лідерство вже третій рік поспіль утримує Кіт Від (Keith Weed) з Unilever, хоча він і залишив свій пост CMO в травні 2019 року після 9 років на посаді CMO і 35 років роботи в компанії. Кіт Від прийшов в Unilever у 1983-му році і в різний час обіймав різні посади. У 2010-му він був призначений директором з маркетингу і комунікацій.
У п’ятірку лідерів також увійшли Марк Прітчард (Procter & Gamble), Антоніо Лучіо (Facebook), Енн Льюнс (Adobe) і Крістін Лемкау (JP Morgan Chase).
Рейтинг ґрунтується на декількох характеристиках: особистий вплив топ-менеджера, його вплив у галузі і всередині компанії, а також ефективність бренду в соціальних медіа.
У рейтингу п’ятдесяти найвпливовіших СМО більше половини місць зайняли жінки (31, проти 19 — у чоловіків). Минулого року це співвідношення було майже рівне (26 проти 24).
У топ-50 виявилося 22 новачка, а 28 директорів з маркетингу вже були в рейтингу минулого року.
50 найвпливовіших CMO у світі 2019
За інформацією AdIndex.