Компанії з найкращою репутацією у світі 2020
Lego очолила рейтинг найбільш шанованих компаній світу 2020 року. Друге місце за компанією Disney. Обидві корпорації потрапляють у топ-10 щорічно з 2011 року.
Інновації, інвестиції у навчання персоналу та орієнтація на якість допомогли цим компаніям зберегти свою хорошу репутацію, згідно з даними Reputation Institute, який опитав понад 80 тис. людей у 15 країнах для свого дослідження 2020 Global RepTrak®, повідомляє CNBC.
Лідер рейтингу Lego набрала 78,9 балів із 100 можливих. За нею йдуть Disney (78,1), Rolex, Ferrari, Microsoft, Levi Strauss, Netflix, Adidas, Bosch і Intel.
Експертів зокрема цікавило те, як споживачі сприймають бренди, включаючи їх продукти, менеджмент, лідерство, фінансові показники, інноваційність і соціальний внесок.
Lego та Disney добре зарекомендували себе з точки зору своїх продуктів та послуг. «Lego і Disney докладають усіх зусиль для інновацій і здатні з року в рік адаптуватися і розширювати асортимент продуктів», — розповіла директор з маркетингу Reputation Institute Айседора Леві (Isadora Levy). Вона вважає, що запуск Disney стрімінгового сервісу і запланований на 2020-30 роки перехід Lego на матеріали для конструкторів на рослинній основі для подальшої переробки — це приклади того, як бізнес задовольняє запити споживачів.
Disney також добре себе почувала завдяки своїм інвестиціям в освіту: у 2018 році компанія вклала 50 мільйонів доларів у навчання персоналу, включаючи фінансування вищої освіти та професійних курсів.
У топ-10 рейтингу не потрапили Google і Apple, які займали перше і друге місця відповідно в 2011 році. Google щорічно входила в першу десятку до 2018 року, в той час як Apple — 5 разів за останні 10 років.
За словами Леві, Google входила до числа технологічних компаній, які були першопрохідцями на робочих місцях — наприклад, безкоштовне харчування, капсули для сну та уроки публічних виступів, — і досі користується високою репутацією, але дещо втратила популярність через ріст активності працівників.
Вона додала, що те, як компанія ставиться до співробітників, веде до розмови про репутацію, що пояснює, чому — хоча Google все ще користується повагою — не входить у топ-10.
Ще один помітний бренд у списку — Adidas, який за останні чотири роки опинився у топ-10. Він йде на восьмому місці, набагато випереджаючи Nike, який займає 30 місце. Репутація Nike впала після опитування Reputation Institute в 2019 році, що може бути пов’язане з рекламою Dream Crazy, що отримала нагороду Emmy.