Рейтинг був складений за результатами опитування експертів – видавництв, літературних агентів, професорів бізнес-шкіл. Кожний учасник опитування мав право на 25 балів, які він міг розподілити між 50 книгами, відібраними редакцією журналу. Також у кожного з експертів було право доповнити список і віддати свої бали вписаним книгам. Максимальна оцінка однієї книги – 5 балів.
Книга Петерса і Уотермана, що зайняла 1-е місце, була випущена видавництвом Harpers & Row ще у 1982 році. Період рецесії, безробіття та інфляції був позаду. Бізнес став популярною темою у суспільстві, а успішні менеджери, такі як Лі Якокка, Доналд Трамп та Білл Гейтс, стали чимось схожими на ідолів. В США почав зростати інтерес до бізнес-літератури. Три наступні після лідера книги у рейтингу Forbes.com надруковані у видавництві HarperCollins, що входить у медіа-імперію News Corporation Руперта Мердока, річний оборот видавництва – приблизно $ 1 млрд.
Сучасні книги, у тому числі “Від гарного до визначного” Джеймса Коллінза, опинилася тільки у кінці двадцятки. Коллінз також написав у 1994 році інший бізнес-бестселлер, який знаходиться на другому місці у рейтингу. Цікаво, що, як визнає сам автор, багато висновків зроблених у цих двох книгах, між виходом яких в світ пройшло 17 років, суперечать один одному. Перша книга – “Збудовані навіки” – розповідала про відомі компанії-монстри і видатних людей, під чиїм керівництвом це вдалося зробити. В останній Коллінз розповідає про те, яким чином вдалося здійснити скачок у розвитку фірмам-середнячкам.
Назва |
Автор(и) |
Видавництво |
Рік |
Жанр |
In Search of Excellence: Lessons from America's Best-Run Companies |
Thomas Peters, Robert H. Waterman |
Harper & Row |
1982 |
Менеджмент |
Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies |
James C. Collins, Jerry I. Porras |
HarperCollins |
1994 |
Менеджмент |
Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution |
Michael Hammer, James A. Champy |
HarperCollins |
1993 |
Менеджмент |
Barbarians at the Gate: The Fall of RJR Nabisco |
Bryan Burrough, John Helyar |
HarperCollins |
1990 |
Художественная литература |
Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance |
Michael E. Porter |
Free Press |
1998 |
Менеджмент |
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference |
Malcolm Gladwell |
Little Brown |
2000 |
Художественная литература |
Crossing the Chasm: Marketing and Selling Technology Products to Mainstream Customers |
Geoffrey A. Moore |
HarperBusiness |
1999 |
Менеджмент |
The House of Morgan |
Ron Chernow |
Atlantic Monthly Press |
1990 |
Биография |
The Six Sigma Way |
Peter S. Pande et al, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh |
McGraw-Hill |
2000 |
Менеджмент |
Seven Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change |
Stephen R. Covey |
Simon & Schuster |
1990 |
Менеджмент |
Liar's Poker |
Michael Lewis |
W.W. Norton |
1989 |
Художественная литература |
The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail |
Clayton M. Christensen |
Harvard Business School Press |
1997 |
Менеджмент |
Japan Inc. |
Shotaro Ishinomori |
University of California Press |
1988 |
Менеджмент |
Den of Thieves |
James B. Stewart |
Simon & Schuster |
1991 |
Художественная литература |
The Essential Drucker |
Peter F. Drucker |
HarperBusiness |
2001 |
Менеджмент |
Competing for the Future |
Gary Hamel, C. K. Prahalad |
Harvard Business School Press |
1994 |
Менеджмент |
The Buffett Way: Investment Strategies of the World's Greatest Investor |
Robert G. Hagstrom |
John Wiley & Sons |
1991 |
Инвестиции |
Jack: Straight from the Gut |
Jack Welch, John A. Byrne |
Warner |
2001 |
Биография |
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't |
James Collins |
HarperCollins |
2001 |
Менеджмент |
The New New Thing: A Silicon Valley Story |
Michael Lewis |
W.W. Norton |
2000 |
Художественная литература |