Метою проведеного дослідження було визначити, як компанія використовує Інтернет у своїй діяльності – головним чином, в області продажу і закупок, - і які вимоги пред’являють до власних веб-сайтів.
Дослідження проводилося у два етапи. Перший етап заключався в опитуванні фінансових спеціалістів компаній. На другому етапі проводився безпосередньо моніторинг веб-сайтів за ключовими критеріями, визначеними в результаті бесіди з респондентами і на основі раніше розробленої спеціалістами Financial Times методології. Всього було визначено біля 100 різних критеріїв, що стосуються таких показників веб-сайтів, як технологічність, функціональність та інформаційне наповнення.
Перші три місця в European Webranking 2002 зайняли сайти шведських компаній SCA, Sandvik і Swedish Match. До рейтингу потрапили також дев’ять російських компаній.