НОВИНИ від 12.12.2002

Британська ділова газета "Financial Times" опублікувала рейтинг корпоративних веб-сайтів європейських компаній (European Webranking 2002), що раніше ввійшли до списку найкрупніших компаній світу FT500 за 2002 рік. Це дослідження щорічно проводиться Financial Times і охвачує найбільш значущі регіони світу – Америку, Європу і Азійсько-Тихоокеанський регіон. Позиція компанії в рейтингу визначається за показником ринкової капіталізації.

Метою проведеного дослідження було визначити, як компанія використовує Інтернет у своїй діяльності – головним чином, в області продажу і закупок, - і які вимоги пред’являють до власних веб-сайтів.

Дослідження проводилося у два етапи. Перший етап заключався в опитуванні фінансових спеціалістів компаній. На другому етапі проводився безпосередньо моніторинг веб-сайтів за ключовими критеріями, визначеними в результаті бесіди з респондентами і на основі раніше розробленої спеціалістами Financial Times методології. Всього було визначено біля 100 різних критеріїв, що стосуються таких показників веб-сайтів, як технологічність, функціональність та інформаційне наповнення.

Перші три місця в European Webranking 2002 зайняли сайти шведських компаній SCA, Sandvik і Swedish Match. До рейтингу потрапили також дев’ять російських компаній.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=193


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua