В цьому році, враховуючи попередній досвід і побажання учасників, організатори фестивалю — "Всеукраинская рекламная коалиция" і "Общественный совет по рекламе" — упорядкували номінації, уточнили категорії конкурсу і посилили жюрі. Таким чином, кожний рекламіст знайде застосування своїм геніальним розробкам, будь-то креатив в сфері теле- і кінореклами, друкованої реклами і рекламної фотографії, графічного дизайну і POS-матеріалів, етикетки і упаковки, реклами на транспорті і POS-конструкцій, дизайну виставкових стендів, радіо-, Інтернет-реклами і веб-дизайну, соціальної, альтернативної і непрямої реклами, комплексних рекламних кампаній і інтегрованих маркетингових комунікацій.
До участі в конкурсі допускаються лише ті роботи, котрі були розміщені в ЗМІ та приймали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі в період з січня 2002 по квітень 2003 року.
Оцінювати оригінальність творчого мислення і якість втілення рекламної ідеї буде представницьке жюрі, а точніше дев’ять професійних складі, де зберуться не лише відомі теоретики, а й безпосередньо практики і клієнти конкурсантів. Інтернаціональні суддівські команди очолює Жиль Беро, CEO, Euro RSCG New Europe.
Детальніше про реєстрацію та програму Фестивалю — www.adfestival.com.ua.