Будь-який сучасний підручник маркетингу, яким і є дана книга, поспішає повідомити читача, що роль маркетингу в діяльності економічних суб’єктів ніяк не менше стратегічної, про що, в даному випадку, свідчить безпосередньо назва.
Особливістю же даного підручника, його конкурентною перевагою, є спроба автора охопити більшість сучасних тенденцій і концепцій в сфері прикладних економічних дисциплін: споживчу варість, міжфункціональну взаємодію, індивідуалізацію товарної пропозиції, глобалізацію економіки і, як наслідок, більшу ринкову невизначеність, аналіз ефективності діяльності за допомогою збалансованої системи показників (Balanced Scorecard), бенчмаркінгу, тотального управління якістю (TQM) і, звичайно ж, необхідність орієнтації діяльності на потреби ринку і способи її практичної реалізації.
Книга, в той же час, є повноцінним підручником заявленої у назві дисципліни і дає вичерпну інформацію про фундаментальні поняття маркетингу. Місцями вітієватий стиль викладення автора, який пояснюється частково його бажанням найповніше висвітлити теми, що розглядаються, компенсується практичним матеріалом, який іллюструє теоретичні положення книги.
Теоретична частина складається з п’ятнадцяти глав, поєднаних у п’ять частин, кожна з яких супроводжується трьома ситуаціями для аналізу. Шоста заключна частина повністю складається з ситуацій для аналізу, загальною кількістю 19.
Не дивлячись на свою формальну приналежність до класу учбової літератури, дана книга буде цікавою підготовленому читачеві, дозволить йому збагатити свій професійний жаргон і, можливо, з’ясувати деякі аспекти сучасних економічних поглядів.
Сайт книги — smarketing.boom.ru.