НОВИНИ від 10.06.2003

KEY Communications і Interpartners: зустріч агентств-партнерів в Брюсселі

Нещодавно в Брюсселі відбулася зустріч агентств-партнерів міжнародної мережі незалежних рекламних агентств Іnterpartners Сommunіcatіons S.A.. В ній взяли активну участь представники київської агенції KEY Communications, офіційного партнера мережі з січня 2003 року. У межах зустрічі був презентований унікальний проект "Транскультурний підхід у світовому брендингу" міжнародного маркетингового дослідження CroCus.

Interpartners — співдружність незалежних агентств, що охоплюють три континенти — Європу, Америку і Тихо-океанський регіон. На 2002 рік світовий оборот мережі досяг $525 млн. Координаційні центри мережі розташовані в Брюсселі (центральний офіс), Нью-Йорку і Мельбурні . Серед міжнародних клієнтів агентств мережі такі компанії: BASF, Vіns de Bordeaux, Henessy, KІ, Mіtsubіshі.

Inerpartners і стратегічний партнер мережі — міжнародна маркетингова компанія EuroNet виступили ініціаторами міжнародного маркетингового дослідження — проекту CroCus .

Суть проекту CroCus полягає в маркетинговому дослідженні 206-ти міжнародних брендів у 32 секторах продуктів в 19 країнах, а також 2-х локальних брендів у кожному з 32-х секторів. Крім західних країн, дослідження охоплює ринки південно-східного регіону Європи, включаючи Україну і Росію.

Дослідження буде закінчено в жовтні цього року і дозволить виявити основні характеристики тих чи інших продуктів на ринках. Це, зокрема , рівень впізнаваності, репутація бренду, його імідж і частота використання. Будуть також встановлені такі параметри міжнародних брендів як рівень розходження привабливості бренду на різних ринках; відмінності в поводженні однієї вікової групи в різних країнах; фактори, що впливають на вибір продукту і вплив тієї або іншої культури на переваги серед брендів.

CroCus — це новий нестандартний підхід до розширення клієнтурної бази мережі. Крім очевидного інтересу для глобальних брендів, дослідження CroCus стимулює бізнес консультування компаній, що планують вихід на нові ринки. Проект дає можливість побачити загальну картину в 19 країнах одночасно. Тому що однієї з послуг агентств мережі Іnterpartners є супровід виходу на нові ринки, як клієнтів мережі , так і компаній, що бажають придбати партнера-гіда в сфері маркетингу продуктів, проект CroCus стане важливим фактором у залученні нових клієнтів.

"Чи є на рекламному ринку місце для незалежних мереж?" — відповіді на це хвилююче питання були також обговорені в ході зустрічі. Відштовхуючи від основних характеристик Іnterpartners і короткого аналізу загального світового рекламного ринку, був зроблений ряд висновків щодо того, чи є сенс в незалежній або , іншими словами, "клубній" схемі організації міжнародної мережі , і чи є в подібної структури шанси змагатися з відомими мережовиками.

Були виділені кілька основних переваг незалежної структури, а саме: якісне співвідношення міжнародних зв'язків із сильними локальними характеристиками агентств-партнерів; нестандартний підхід у розробці рекламних проектів і плануванні бюджетів (можливість співвідношення якісно/недорого/швидко); добре розвинутий напрямок непрямої реклами; гнучка структура підходу до клієнта; ефективна робота з компаніями середнього бізнесу; можливість рекламного/PR консультування іноземних компаній, що виходять на ринок. Була також відзначена позитивний бік відсутності безпосередньої прив'язки до мережі, тому що клієнт не зобов'язаний співпрацювати з агентствами однієї мережі у всіх країнах.

Контактна інформація:



Original URL: www.management.com.ua/news/?id=254


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua