Представництво компанії Scala Business Solutions представило свій новий продукт iScala CRM, випуск якого планується в 4-му кварталі цього року.
iScala CRM є результатом унікального співробітництва з компанією Microsoft Business Solutions, оголошеного в липні. Продукт iScala CRM пропонується як частина ERP-системи iScala ERP, може бути використаний самостійно і легко інтегрується з іншими ERP-системами, тому що заснований на архітектурі веб-сервісів платформи iScala.
iScala CRM являє собою інтегрування функціональності Microsoft CRM у бізнес-процеси iScala ERP-системи, у такий спосіб розширюючи і поліпшуючи ці процеси і виводячи їх на якісно новий рівень.
Рішення iScala CRM допомагає підвищувати ефективність процесу продажів, краще розуміти нестатки і вимоги клієнтів. Доступна з інтерфейсу Microsoft Outlook і веб, програма iScala CRM легко набудовується й інтегрується з іншими бізнес-програмами і масштабується відповідно до вимог бізнесу.
Серед особливостей iScala CRM можна виділити наступні:
- Можливість перегляду і відновлення корпоративних новин і важливої інформації про щоденні операції;
- Управління задачами, операціями і комунікаціями з одного інтерфейсу;
- Швидкий доступ до електронної пошти, календарю, функцій підтримки продажів і обслуговування клієнтів, одержання звітів;
- Спільно використовувана база знань, автоматизована маршрутизація звертань і ведення черг спрощує ефективне обслуговування клієнтів, автоматичне відстеження домовленостей по контрактах;
- Звіти дозволяють прогнозувати продажі, оцінювати ділову активність і ефективність, зрозуміти, наскільки результативні продажі й обслуговування клієнтів, виявляти тенденції, проблеми і приховані можливості;
- Інтегровані функції підтримки продажів і обслуговування клієнтів спрощують перегляд, відновлення інформації і спільну роботу з нею в робочих групах і підрозділах.
Джерело: за матеріалами компанії Scala.