Команди експертів з бізнесу, освіти і здоров'я були задіяні в проведенні оціночних візитів для 13 організацій, що змагаються за Національну нагороду якості Малколма Болдріджа.
Мета цієї нагороди — стимулювати організації до вивчення якості своїх товарів та послуг і переходу до безперервного покращення якості. Група з 13 конкуруючих організацій включаючи 3 виробничі підприємства, 3 сервісні організації, 2 малих підприємства, 2 навчальних заклада і 3 організації з охорони здоров'я. Ці організації є фіналістами, яких вибрали із списку з 68 учасників. Переможцев буде оголошено у січневому номері Quality Digest за 2004 рік.
Процес оцiнки й аналiзу кожного кандидата триває мiнiмум 400 годин i проводиться членами комiсiї переважно з приватного сектору. Оцiнка фiналiстiв у цiлому займає близько 1000 годин вiд кожної команди екзаменаторiв. Кожному претенденту видається звiт про його сильнi сторони та можливостi для покращень. В 2002 роцi переможцями стали три органiзацiї:
- Motorola Inc. Commercial, Government and Industrial Solutions Sector (виробнича категорiя);
- Branch-Smith Printing Division (категорiя малого бiзнесу);
- SSM Health Care (категорiя охорони здоров'я).
Дивiться попередню новину MCUa про "2002 Malcolm Baldrige National Quality Award".