Портал Brandchannel.com підвів підсумки свого щорічного голосування Interbrand, проведеного серед 4-х тисяч передплатників сайту. Перше місце другий рік підряд займає пошуковий сервер Google.com. У коментарі порталу виславляється "ясний, дружній, але достовірний" підхід Google, завдяки якому саме він став "вікном в інтернет" для безлічі користувачів.
Сам Google не схильний до запаморочення від успіхів, додає Reuters. "Звичайно, приємно знати, що наші клієнти нас цінують, — передає він слова прес-секретаря каліфорнійської компанії, — але запитайте у наших техніків, скільки вони дотепер працюють, щоб ще поліпшити пошук".
На другому місці серед "брендів року" — комп'ютерний бренд Apple. Навряд чи збіг, додає Reuters, що в інтернет-опитуванні лідирують дві компанії, що мають до інтернету саме пряме відношення, відтіснивши на четверте місце Coca-Cola.
Відтіснила світового лідера по виробництву прохолодної шипучки ностальгічна малолітражка Mini — створена BMW "реінкарнація" модної британської машинки 50-60-х. Очевидно, брендом року Mini стала не тільки за рахунок туги за "свингуючими 60-ми", але й за рахунок попиту на машини, яким простіше знайти місце для паркування.
Останнєю в десятці виявилася не дуже відома за межами Північної Америки мережа кав'ярень Starbucks.
Цілком "світова десятка брендів" виглядає так:
- Apple
- Mini
- Coca-Cola
- Samsung
- Ikea
- Nokia
- Nike
- Sony
- Starbucks
Цікава також "розкладка" брендів року по регіонах. У Північній Америці перша трійка така: Apple, Target, Google. Starbucks на 4-му місці. Coca-Сola на 9-му.
У Європі й Африці — Ikea, Virgin, Nokia.
У Південно-Східній Азії й Австралії — Sony, Samsung, Toyota.
Самі цікаві результати — у Південній Америці. Там перша трійка така: Cemex, Corona, Baccardi. Тобто перше місце, обігнавши відомі марки спиртних напоїв, зайняв мексиканський концерн, що випускає цемент та інші будівельні матеріали.
Джерело — Lenta.ru.