Медіа-рейтинг українських пивоварів (08-14 листопада)
Інформаційним центром "ЕЛВІСТІ" був проведений аналіз згадуваності українських пивоварних компаній у засобах масової інформації, представлених у мережі Інтернет, і найбільш важливих подій пивного ринку.
За минулий тиждень була проаналізована 90551 (98627) публікація з більш ніж 800 інтернет-ЗМІ на українській і російській мовах. Рейтинг згадуваності очолили:
- (1) САН Інтербрю Україна — 53 (30)
- (2) BBH Ukraine — 20 (18)
- (3) ЗАТ "Оболонь" — 20 (9)
- (7) ВАТ "Львівська броварня" — 15 (2)
- (4) ЗАТ "Сармат" — 12 (6)
- (5) Чернігівський пивкомбінат "Десна" — 9 (5)
- (6) Миколаївський пивзавод "Янтар" — 7 (4)
- (9) "Полтавпиво" — 7 (1)
- (11) Донецький пивоварний завод — 5 (1)
- (10) Пивобезалкогольный комбінат "Славутич" — 4 (1)
- (-) "Фастівський пивзавод" — 4 (0)
* у дужках зазначені дані за попередній тиждень. "САН Інтербрю Україна" впевнено лідирує в медіа-рейтингу, як і на пивному ринку України. BBH Ukraine і "Оболонь" розділили друге та третє місця рейтингу, а "Львівська броварня" ненабагато випередила ЗАТ "Сармат" завдяки публікаціям про відкриття на території підприємства першого українського музею пивоварства. У десятці лідерів з'явився Донецький пивоварний завод, а ПБК "Дніпро" залишив першу десятку, зайнявши 13-те місце.
Найбільш резонансними подіями, що впливають на пивний ринок України, виявилися:
- Обмеження телевізійної реклами пива в Росії привело до падіння продажів
- ФАС оштрафувала пивоварний холдинг Sun Interbrew за неналежну рекламу пива
- У Києві пройде міжнародна виставка
- "Оболонь" має намір залучити $12-мільйонний кредит ЄБРР
- "Балтика" заллє Росію пивом, поки SUN Interbrew зменшує темпи
- Heineken попереджає: пийте в міру
- Росія знизила виробництво горілки і пива
- Компанія "Очаково" вибрала постачальника варильного устаткування
- Чистий прибуток пивоварного холдингу SUN Interbrew за 9 місяців 2004 року виріс удвічі
- Перший в Україні Музей пивоварства шукає експонати
При складанні рейтингу і визначення найважливіших подій на ринку пивоварної продукції використовувалася технологія InfoStream, що забезпечує моніторинг інформації із сотень Web-сайтів на українській і російській мовах, її узагальнення й аналіз.
За інформацією Інформаційного центру "ЕЛВІСТІ".