Європейська Комісія: звіт, присвячений підприємництву
Наступний Amazon.com, Yahoo чи Google з'явиться, швидше за все, не в Європі, а в США, визнає Європейська Комісія в звіті, присвяченому підприємництву.
Відповідно до звіту, опублікованому 17 січня, тільки 45% європейців зволіли б бути самі собі хазяїнами, тоді як в Америці таких 61%. У число факторів, пов'язаних із відносним небажанням європейців заводити власний бізнес, входять більш сильна прихильність до стабільної роботи і підвищена тривога з приводу ймовірного банкрутства.
Однак європейські лідери намагаються спонукати більше громадян ставати такими, як Джефф Безос, Джеррі Янг чи Сергій Брін. «Підприємці — це ДНК економіки, що необхідна для створення конкурентноздатності й інновацій в Європі», — говориться в заяві комісара Європейської Комісії Гюнтера Верхойгена.
Дослідження, що проводилося в квітні минулого року з опитуванням по телефону понад 21 тис. чоловік, знайшло, що всього 2% європейців проти 8% американців, серйозно займаються організацією власного бізнесу.
Одна з ознак надії для європейців криється в сильнішому дусі підприємництва в нових членів ЄС. У цілому третина громадян Євросоюзу, що працюють по найманню, готові розглянути можливість створення власного бізнесу в найближчі п'ять років, але для нових держав-членів ця цифра склала 40%. У десятку нових членів ЄС входять Чеська республіка, Польща й Угорщина.
Відповідно до звіту, імовірністю банкрутства стурбовані 45% європейців і 36% американців. 35% європейців побоюються втратити власність у випадку невдачі їхнього бізнесу, тоді як в Америці за це побоюється тільки 21% опитаних.
Джерело — ZDNet.ru.