НОВИНИ від 21.11.2001
Міжнародне маркетингове агентство ACNielsen оголосило рейтинг провідних торгових марок світу.
Для ранжування використовувались три критерії:
1) обсяг продажів протягом останніх 12 місяців повинен перевищувати $1 млрд (такого показника досягли лише 43 бренда);
2) торгова марка повинна бути однаково представленою на ринках Латинської Америки, Північної Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Ближнього Сходу і Африки;
3) продажі на зовнішньому ринку повинні перевищувати 5% загального обсягу продаж.
1) обсяг продажів протягом останніх 12 місяців повинен перевищувати $1 млрд (такого показника досягли лише 43 бренда);
2) торгова марка повинна бути однаково представленою на ринках Латинської Америки, Північної Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Ближнього Сходу і Африки;
3) продажі на зовнішньому ринку повинні перевищувати 5% загального обсягу продаж.
Серед компаній, які володіють більш ніж одним брендом (їх в рейтингу 43), лідером є PepsiCo з шести торговими марками. У Philip Morris і Procter & Gamble в рейтингу по п’ять брендів. Вісім компаній, в тому числі Nestle, Kimberley Clark, Mars і Gillette, мають більше одного бренду з річними продажами більше $1 млрд.
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=55
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua