Ринок інтернет-реклами в Уанеті виріс на 50%
Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції зробили остаточні висновки щодо обсягів рекламного ринку 2004-го року і свій прогноз на 2005-й рік. Серед інших сегментів є й інформація по ринку інтернет-реклами.
Так, повідомляється, що об'єм ринку інтернет-реклами в українському сегменті інтернету (Уанет) склав в 2004-му році 1,5 млн. доларів. У 2003-му році, за даними тих же експертів, ринок склав 1 млн. дол., з чого виходить, що ринок виріс на 50%.
Прогноз зростання за 2005-й рік знаходиться на рівні 33%, до кінця року об'єм ринку інтернет-реклами, на думку аналітиків, складе 2 млн. доларів. В цілому по ринку реклами частка інтернет-реклами складає менше 1%.
Об'єм телевізійної реклами склав 165 млн. доларів, зовнішньої реклами — 86 млн. доларів, в пресі — 81 млн. доларів, на радіо — 13,5 млн. доларів. На немедійні канали (рекламне виробництво, PR, спонсорство, інші рекламні та маркетингові акції і послуги) припало 197 млн. доларів.
За оцінками фахівців, в 2005-му році частка телевізійної реклами повинна збільшитися на 24% — до 205 млн. доларів, зовнішньої реклами — на 21% (104 млн. доларів), в пресі — на 23% (100 млн. доларів), на радіо — на 19% (41 млн. доларів).
Немедійні канали повинні дати приріст в 19% — їхній об'єм зросте до 235 млн. доларів. У цілому рекламний ринок України повинен збільшитися на 23% і досягти 700 млн. доларів.
За інформацією Webplanet.ru, Economic-UA.