НОВИНИ від 06.07.2005
General Motors — чемпіон по витратах на рекламу
Згідно дослідженню профільного журналу Advertising Age, компанія General Motors залишається абсолютним лідером по витратах на рекламу. Так, у 2004-му році концерн витратив більше $4 млрд. на просування своєї продукції.
Порівнятися з GM може тільки виробник гігієнічних засобів Procter & Gamble Co., який витратив на ракламу $3.92 млрд. Від лідерів відстають гіганти DaimlerChrysler і Ford Motor Co., що витратили близько $2.5 млрд. на рекламу своїх автомобілів.
Не дивлячись на фінансові проблеми, виробники стали витрачати на рекламу ще більше: так, журнал виявив майже 11% підвищення рекламних витрат в 2005-му році.
Джерело — "Рекламастер".
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=633
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua