НОВИНИ від 11.11.2005
10 трендів на ринку інтернет-реклами в 2006 р.
Одне з провідних рекламних агентств в інтернеті 24/7 Real Media опублікувало свій прогноз ринку інтернет-реклами на 2006 рік. Це десять ймовірних трендів, що нас очікують у найближчому майбутньому.
- Створювані користувачами медіа стануть більш привабливими для рекламодавців. Мова йде про подкастинг, блоги та wiki. Такі проекти стануть ще більш популярними, а рекламодавці почнуть серйозно задумуватися про можливості проведення рекламних кампаній для вузькоспеціалізованих мікроспівтовариств. Нові технології полегшать доставку реклами, включаючи фільтрацію контенту для захисту від показів реклами на небажаних сторінках.
- Рекламодавці продовжать перекидати бюджети з традиційних рекламних каналів в інтернет по мірі того, як Мережа стає все більш звичною для користувачів і удосконалюються інструменти для управління рекламними кампаніями. Вже зараз Google продає реклами більше, ніж будь-яка телевізійна чи друкована мережа у світі. У 2006 р. наступ інтернет-реклами продовжиться на всіх фронтах.
- Рекламодавці, кабельні провайдери і маркетингові експерти будуть співробітничати, щоб боротися з так званим "ефектом TiVo". Як відомо, цифрові відеомагнітофони (TiVo — це найпопулярніший цифровий відеомагнітофон в США) дозволяють поставити будь-яку трансляцію "на паузу", після чого "промотати" рекламу. Природно, що при можливості всі глядачі так і роблять. Тому ефект від ТВ-реклами неухильно знижується. "Протиотрута" цьому — створення інтерактивної реклами, інтегрованою в телешоу, і використання онлайнових інструментів для зворотного зв'язку з глядачами.
- Брендінг викликає наступну хвилю росту пошукової реклами. Навіть ця специфічна категорія реклами перейде в інтернет. Пошукові сайти будуть отримувати замовлення на брендінгову рекламу від онлайнових та оффлайнових агентств.
- У 2006 р. з'являться більш прийнятні моделі локального мобільного маркетингу, у тому числі в країнах за межами США, наприклад, в Індії та Китаї.
- Нові технології просунутого таргетингу дозволять збільшити ефективність онлайнової реклами. Рекламодавці будуть все активніше використовувати поведінковий, географічний, демографічний та інші методи таргетингу.
- Рекламні технології стануть краще вписуватися в математичні формули. Нові інструменти для обробки й аналізу даних зроблять управління кампаніями більш точним і передбачуваним. Математичний інструментарій також допоможе виробити нові рекламні моделі.
- Японія стане наступним фронтиром для пошукової реклами й інтерактивного маркетингу. Цього року ринок онлайнової реклами в Японії виріс на 20% до $1,7 млрд. (другий за обсягом ринок у світі після США), однак розквіт пошукових технологій тут прийдеться на наступні 12 місяців.
- Мобільні оператори почнуть експерименти з новими рекламними моделями, щоб збільшити свій прибуток і не бути залежними тільки від послуг голосового зв'язку. Зокрема, почнуться експерименти з рекламними відеороликами на мобільних телефонах. Служба SMS буде використовуватися в маркетингових цілях для підтримки контакту з клієнтами, як зараз для цього використовується електронна пошта.
- Цінові моделі з оплатою за якість (наприклад, зроблена покупка) продемонструють реальну значимість пошукового маркетингу як головного каналу продажів.
Фахівці запевняють, що в наступному 2006-му році ріст інтернет-реклами продовжиться з новою силою.
За інформацією 24/7 Real Media, Webplanet.ru.
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=692
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua