Здатність адаптуватися, послідовність, чіткий фокус та повне залучення персоналу — ключ до успіху
Компанії, де цінується здатність адаптуватися, послідовні чітко спрямовані дії та залучення співробітників, мають більше шансів отримати кращі економічні результати, збільшення продаж, рентабельності та цінності для акціонерів, йдеться в новому дослідженні.
Дослідження, проведене Denison Consulting, підтвердило, що хороші економічні результати багато у чому залежать від організаційної культури.
"Оцінювати, контролювати та впливати на організаційну культуру — можливо. Ми розробили науковий інструментарій, щоб виконати ці завдання," — каже Dan Denison, співзасновник Denison Consulting.
Останнє дослідження, в якому взяло участь 102 компанії, продемонструвало, що показник прибутковості на активи у компаній з найкращими організаційними культурами складає, у середньому, 6,3% проти 4,5%, що мають фірми з найнижчою оцінкою внутрішньої культури.
Компанії, що входять до першої 1/4 респондентів, мали, у середньому, зростання продажів на 15,1%, порівняно з 0,1% у компаній з останньої чверті. Компанії з найкращими культурами також є лідерами за показником цінності для акціонерів.
Протягом трирічного періоду компанії з найкращими результатами по культурі значно перевершили своїх конкурентів, і, звичайно, компанії з найнижчими аналогічними оцінками.
"Організаційна культура надзвичайно важлива для успішного бізнесу, і справді гарними новинами є те, що це не гуманітарна наука," — каже Denison.
Він додав:"З достовірними даними про корпоративну культуру ми можемо точно визначити області, що потребують вдосконалення. Крім того, передбачити позитивні бізнес-результати, які можна досягнути, правильно залучаючись до процесу та впроваджуючи дієві плани."
За інформацією management-issues.