НОВИНИ від 23.02.2006

Висока моральність допомагає компаніям збільшити ціну на акції

Мати щасливий та мотивований персонал — не лише приємно. Це, як показало нове дослідження від Sirota Survey Intelligence (США), може також допомогти краще оперувати на ринку.

У дослідженні взяло участь 24 компанії. Було оцінено їх діяльність за останні 5 років, порівнюючи ціни на акції з аналогічними по галузі середніми показниками 5500 інших компаній.

У ході дослідження виявилося, що ціни на акції 11-ти компаній з найвищою моральністю (згідно з дослідженням) зросли на 19,4%. В інших компаніях, у ході порівняння, даний показник склав лише 8%.

До компаній з найвищим показником моральності увійшли ті, де хоча б 70% співробітників висловили загальне задоволення своєю роботою.

"Задоволені співробітники — це ключ до задоволених клієнтів, результатом чого є збільшення продажів. Задоволені клієнти та збільшення продажів, у свою чергу, призводять до ще більш задоволених співробітників. Вони насолоджуються відчуттям досягнення та матеріальними вигодами, які надходять від праці на успішну компанію. Це замкнуте коло," — каже David Sirota.

Ще одне дослідження, проведене Centre for Economics and Business Research, показало, що глобальний фондовий ринок зросте протягом наступних 2-х років на 20-30%, після чого мильна куля вибухне.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=744


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua