НОВИНИ від 13.04.2006

Обсяг світового ринку рекламних послуг

За оцінкою Zenith Optimedia, підрозділу корпорації Publicis Groupe, обсяг ринку рекламних послуг у світі виросте за нинішній рік на 6%. Важливими факторами росту стануть чемпіонат світу з футболу та розвиток рекламного бізнесу в таких країнах, як Китай, Індонезія, Росія, Бразилія і Польща.

У 2005 році глобальний ринок реклами виріс на 4,9%, але цього року темпи росту прискоряться до 6%. Надалі ж, думають аналітики з Zenith, темпи росту в рекламному секторі повинні трохи знизитися: в 2007 р. збільшення складе 5,6%, в 2008 р. — 5,3%. При цьому, динаміка тут буде більш сприятливою, ніж динаміка загальносвітового ВВП, що в 2006 р. збільшиться на 4,7%, в 2007 р. — на 4,3%, а в 2008 р. — на 4,6%. Ці оцінки Zenith приводить без поправок на інфляцію, посилаючись на дані Міжнародного валютного фонду і HSBC.

Автори звіту Zenith особливо підкреслюють, що з 10-ти країн з найбільш швидкими темпами росту рекламного бізнесу шість відносяться до категорії країн, що розвиваються. Китай, Росія, Індонезія, Бразилія, Мексика і Польща, прогнозують дослідники, до 2008 р. будуть забезпечувати 27% загальносвітового росту. Разом з тим, частка США в глобальних витратах на рекламу буде скорочуватися. Торік вона склала 41,9%, а до 2008 р. знизиться до 40,5%. Відповідно, частка Китаю збільшиться з торішніх 1,3% до 2,3%, а частка Росії за той же період виросте з 0,8% до 1,2%.

По новій оцінці Zenith, близько 6,5% всієї реклами у світі до 2008 р. прийдеться на інтернет (у грудневому прогнозі компанії мова йшла про 6%). У 2007 р. частка онлайнового сегменту в рекламному бізнесі повинна буде перевищити частку зовнішньої реклами.

Zenith називає показники 2005 р. порівняно скромними в порівнянні з даними 2004 р., що був високосним, а тому особливо сприятливим: на нього прийшлися літні Олімпійські ігри, чемпіонат Європи з футболу і президентські вибори в США. Практика показує, що значні політичні та спортивні події такого роду супроводжуються істотним ростом рекламних витрат у країнах, де ці події відбуваються.

За останні роки в структурі рекламного ринку найбільш успішно розвивалися сегменти, пов'язані з інтернетом, зовнішньою рекламою і маркетингом, орієнтованим на відносини із клієнтами. При цьому, в таких традиційно ключових сегментах, як реклама на телебаченні й у пресі, темпи росту знижувалися.

За інформацією "Ведомости".

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=759


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua