Хочеш мати цю роботу? Тоді прикуси язика!
Головною помилкою претендентів на посади, навіть тих, які прагнуть зайняти найвищі рівні, є надмір розмов під час інтерв'ю із рекрутером — такі дані нового дослідження, проведеного в США. Більше третини рекрутерів (36%), опитаних організацією Korn/Ferry International, стверджують, що саме багатослівність є найбільш частотною і звичною помилкою кандидатів. Іншими звичними помилками стали: брак знань про компанію чи посаду, на яку претендує кандидат (22%), самовпевненість і самолюбування (16%) та занадто довірливий тон при співбесіді (9%).
Більше, ніж 6 із 10-ти рекрутерів погоджуються, що рішення про прийом кандидата на посаду не повинне затягуватися більше, ніж на тиждень. Третина ж вважає, що цей термін повинен бути ще коротшим.
"Кандидати на керівні посади стають дедалі більш витонченими та досвідченими, проте вони продовжують робити найбанальніші помилки в етикеті спілкування під час інтерв'ю, — стверджує президент Korn/Ferry Asia Pacific Charles Tseng. — Хоча ці помилки часто бувають не дуже значними, та все ж вони багато в чому вирішують чи буде людина прийнята на посаду".
У дослідженні також проаналізовано регіональну залежність плинності кадрів. Таким чином у Північній Америці, Європі та в Африці рекрутери вважають, що два роки — це мінімальний період, який одна людина повинна залишатися на одній і тій же роботі. У Південній Америці та країнах Східної Азії цей період складає лише один рік. Ці регіони лише формуються і, можливо, саме цей фактор вплинув на такий низький термін обов'язкового перебування на одній посаді.
На запитання, чому керівники різних ланок такий короткий період залишаються на своїх посадах, основною причиною стала невідповідність культурним традиціям як компанії, так і країни. Причому така відповідь є особливо частотною саме у Південній Америці та країнах Східної Європи.
Рекрутери з усього світу погоджуються, що кандидати на посаду керівників різних ланок повинні розповідати про кожну свою попередню посаду, навіть якщо вони працювали там зовсім короткий період часу, а не виключати її зі свого резюме.
За інформацією management-issues