Маркетинговий відділ може сприяти зростанню вашої компанії
Компанії, які надають своїм маркетинговим відділам більш широкі та стратегічні повноваження, часто показують набагато швидші темпи зростання.
Дослідження, проведене Association of National Advertisers (ANA) та консалтинговою компанією з питань менеджменту Booz Allen Hamilton виявило, що у тих компаніях, де маркетингові відділи є своєрідними "чемпіонами зростання", вони на 20% частіше, ніж інші відділи, показують зростання прибутків. Але лише 9% маркетингових відділів потрапили до цієї категорії.
Більшість маркетингових відділів займаються своєю традиційною діяльністю, тобто комунікацією та рекламою. Але ті відділи, які стали "чемпіонами зростання", беруть на себе додаткові повноваження, такі як: відповідальність за стратегічні інвестиції, розробка інноваційних рішень та ін.
"Сьогодні ми можемо спостерігати за ситуацією, коли зростання майже повністю залежить від діяльності маркетингових відділів", — стверджує Ed Landry, віце-президент компанії Booz Allen Hamilton.
Michael Palmer, виконавчий віце-президент компанії ANA, погоджується: "Маркетологам, які прагнуть досягнути стабільного росту, слід орієнтуватися на нову систему поглядів, яка передбачає, що фактично вони відповідають за всі ключові функції зростання компанії. Дуже важливо, щоб вони повністю відповідали за всі стратегічні ініціативи та працювали над розвитком найважливіших управлінських навичок. Не завадять їм і певні знання у галузі фінансів та аналітики."
Он-лайн опитування, що охопило 2000 спеціалістів з маркетингу, ставило питання про структуру, практику, права на прийняття рішень та повноваження маркетингових відділів у їхніх компаніях. Завдяки такому широкому спектрові питань стало можливим визначити основні характеристики відділів маркетингу, які виконують функцію "чемпіонів зростання".
Три чверті таких маркетингових відділів беруть участь у розробці стратегічних планів зростання компанії. 81% "чемпіонів зростання" працюють над інноваціями та розвитком бізнесу. Напротивагу цим даним, понад 50% респондентів, які належать до інших категорій і не є "чемпіонами", взагалі не беруть участь у такій діяльності.
За інформацією management-issues.