Лідери не слухають, не керують і не мають чіткої візії
Найбільшою помилкою бізнес-лідерів є той факт, що вони не здійснюють майже ніякої комунікації зі своїм персоналом — такі дані нового дослідження.
Опитування більше, ніж 1400 лідерів та менеджерів, проведене консультаційною компанією Ken Blanchard Group, виявило, що 41% вважає — саме брак комунікації з іншими працівниками є найбільшою помилкою лідерів.
Більше чверті опитаних говорять про надмір або брак нагляду за персоналом, що, у свою чергу, призводить до надміру або браку вказівок, делегування повноважень та визначення напрямку, у якому слід розвиватися. Водночас, про брак управлінських навичок говорить 14% опитаних, про погану підтримку персоналу — 12%, а про відсутність відповідальності — 5%.
У той же час, найбільш цінною навичкою для менеджера 43% опитаних вважають здатність до комунікації та вміння слухати. Наступними йдуть ефективні управлінські навички, інтегрованість у компанію, наявність візії та повноважень.
Серед п'яти речей, які найгірше виходять у лідерів та менеджерів, опитані зазначили відсутність зворотнього зв'язку (82%), невміння спілкуватися та слухати (81%), нездатність відшукати відповідний управлінський стиль, який допоміг би виконувати поставленні задачі (76%), відсутність видимих цілей чи завдань (76%).
Шість із десяти опитаних скаржаться на те, що управлінці не приділяють достатньої уваги тренуванню та навчанню свого персоналу.
Jim O'Brien, керуючий директор Blanchard Group, говорить, що дослідження вказує на ті ключові помилки менеджерів, яких взагалі не повинно бути. "Складається враження, що багато лідерів не мають навіть базових управлінських навичок, які просто необхідні для того, щоб вдало виконувати свої обов'язки. Всі розуміють, що саме у лідерських руках знаходиться ключ до успішного бізнесу. Низький рівень лідерства призводить до зниження потенціалу компанії, високого відсотку плинності кадрів, низької лояльності клієнтів тощо".
За інформацією management-issues.