Посередні працівники зменшують заповзятливість керівництва компанії
Неможливість ефективного співробітництва з тими працівниками, які слабко виконують свої обов'язки, зменшує заповзятливість інших працівників. Такі дані нового дослідження.
Лише 4 з 10-ти працівників (і трохи більше менеджерів), які відчувають, що їхня компанія не здійснює ніяких зусиль щодо підняття рівня слабких працівників, тим не менше продовжують заповзятливо виконувати свою роботу.
Опитування, проведене Sirota Survey Intelligence серед 34.330 працівників також виявило, що у компаніях, де керівництво слідкує і допомагає діяльності працівників, 73% персоналу роблять усе можливе для процвітання компанії, тобто працюють заповзятливо. На превеликий жаль, лише 33% менеджерів та 43% звичайних працівників переконані, що їхні організації не здійснюють відповідного контролю за слабкими працівниками.
"Існує невеликий прошарок працівників, які відчувають своєрідний різновид «алергії» щодо роботи і намагаються працювати так мало, як тільки можуть", — говорить David Sirota. "Менеджерам слід або допомогти працівникам зрозуміти необхідність роботи і постійного удосконалення їхніх навичок, або дозволити їм залишити компанію. Проте, багато менеджерів вважають це занадто неприємним завданням і намагаються всіма силами його уникнути".
Багато працівників переконані, що байдуже ставлення керівництва компанії до слабких кадрів є несправедливим щодо тих, хто відмінно виконує свою роботу. "Керівництву слід знайти межу між тими працівниками, які не хочуть працювати і тими, які хочуть, але їм просто чогось не вистачає, — стверджує Sirota. — Підхід до останніх, очевидно, потребуватиме додаткового навчання, тренінгів тощо".
За інформацією management-issues.