Критикуйте менеджерів середньої ланки — вони це переживуть!
Менеджери середньої ланки є найбільш товстошкірою та невразливою групою серед усіх ваших працівників. Вони ж здатні найкраще сприймати критику. Такі дані нового дослідження.
На противагу їм — генеральні директори та керівники компаній є найбільш вразливими до критики. Такий висновок випливає із дослідження, проведеного PsyMax Solutions, яке включило в себе опитування 2000 працівників. До списку потрапили менеджери різноманітних ланок та значення. "Твердолобість" менеджерів середньої ланки виявилася неперевершеною.
Президенти компаній виявилися найменш стійкими до критики. Відразу за ними йдуть спеціалісти, технічні та адміністративні працівники.
"Дослідження показує, що менеджери середньої ланки мають найкращу здатність сприймати критику, — говорить Dr Wayne Nemeroff, керівник PsyMax Solutions. — Можливо причиною цього є постійний зв'язок менеджерів середньої ланки з усіма «видами» робочої сили. Вони спілкуються як з верхівкою, так і з низами компанії, не кажучи вже про своїх колег із середньої ланки".
Здатність протистояти стресам — дуже важлива для менеджера середньої ланки риса. Адже удари надходять з усіх боків. Більше того, якщо у менеджера немає навичок стійкості та здатності спокійно переживати удари — його швидш за все чекатиме невдача. Такий висновок можемо зробити із дослідження.
"Менеджерам, які прагнуть досконало виконувати свої обов'язки, слід щиро ділитися своїми думками та відчуттями, а не тримати їх у собі. Адже керівницька діяльність призводить до емоційного перенасичення, а надмірний емоційний контроль, у свою чергу, може спричинити замкнутість, відсутність бажання до комунікації", — стверджує Nemeroff.
За інформацією management-issues.