НОВИНИ від 10.11.2006

Компанії незадоволені результатами власних інновацій

Половина компаній незадоволені віддачею від інноваційних витрат. Проте, це не завадило трьом чвертям респондентів планувати подальше збільшення витрат на цей напрямок протягом наступних 5-ти років.

Важливість бюджету на інновації для загального результату компанії підкреслюється у новому дослідженні Archstone Consulting. Дослідження виявило половину компаній, які стверджують, що від 10% до 25% прибутків за наступні 3 роки надходитимуть від продуктів, створені протягом наступних 12-ти місяців.

В опитуванні взяли участь 70 великих корпорацій, половина з яких належить до рейтингів Fortune 1000 чи Global 500, а третина — має понад $10 млрд. прибутків. При цьому лише 5% компаній стверджують, що у них наявний високоефективний інноваційний процес, і зовсім невелика кількість говорить, що використовує новітні підходи до інноваційних процесів.

Щоб хоч якось подолати цю проблему, більшість компаній вкладають потужні інвестиції у споживчі дослідження та здійснюють регулярні грошові ін'єкції у зовнішні ресурси, такі як формальні та неформальні мережі винахідників. Така діяльність має на меті допомогти їм створити нові ідеї та концепції. До цієї роботи компанії залучають також широкий спектр компаній, які проводять споживчі дослідження, створюють стратегію бренду та інноваційні стратегії, консалтингові компанії, рекламі агентства і т. п.

"Рухливе бізнес-оточення сьогодні вимагає від компаній постійного курсу на інновації, створення нових продуктів. І лише це може забезпечити продуктивність та зростання компаній, — говорить Carrie L. Shea, представник Archstone Consulting. — Проте, до сьогодні більшість організацій, які взяли участь у опитуванні, не задоволені інноваційним процесом і не впевнені, що отримають повну віддачу від інвестицій в інновації".

Більш уважний погляд на протікання інноваційних процесів робить очевидними кілька причин такого незадоволення. Близько половини (55%) призналися, що вони не мають формальної інноваційної стратегії, і лише троє із десяти (28%) проводять заміри ефективності інновацій.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=845


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua